داروتو
تصویر  ژل دهانی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان آفتین ژل ۱۴ گرم
تصویر  ژل دهانی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان آفتین ژل ۱۴ گرم

ژل دهانی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان آفتین ژل ۱۴ گرم

Aaftin Gel For Intra Oral Use 14gr

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

درمان قطعی و سریع آفت دهان

التیام و بهبود آثار آفت دهان

کاهش درد و ناراحتی بیمار بعد از چند دقیقه

در حال تامین

به زخم‌های عود کننده و دردناک مخاط دهان آفت گفته می‌شود. ژل دهانی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان آفتین ژل، در روز اول از تبدیل شدن به آفت جلوگیری می‌کند و اگر در روز سوم، پنجم و دوازدهم استفاده شود در همان مرحله رشد آفت را متوقف ساخته و بلافاصله خون‌رسانی در محل آفت دهان شروع و به سرعت وارد فاز ترمیم و بهبودی می‌شود. درد و سوزش و ناراحتی بیمار سریعا کاهش یافته و سیر بهبودی سریعا انجام می‌شود. این ژل فقط در ۲۰ ثانیه و تنها با یک بار استفاده به درمان آفت می‌پردازد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-حاوی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان

-درمان قطعی و سریع آفت دهان

-التیام و بهبود آثار آفت دهان

نحوه مصرف: ابتدا محل آفت را در دهان مشخص کنید. سپس به کمک سر سرنگ و به آرامی به اندازه یک قطره از آفتین ژل را روی گوش پاک کن قرار دهید. دقیقا روی ناحیه آفت دهان به آرامی به مدت ۲۰ ثانیه فشار دهید. بلافاصله دهان را با آب فراوان بشویید.

ترکیبات: عصاره تخلیص شده از ترکیب گیاهان: شامل ریشه شیرین بیان و گل چای ترش یا هیبسکیس و مورد سبز و رازیانه و کتیرا در محلول اسیدهای خوراکی سیتریک و لاکتیک، ژل رویال، پلی اتیلن گلیکول پودر ژل کننده سیلیکا، فارما گرید و نگهدارنده ۳۳۸ و طعم دهنده و رنگ خوراکی

هشدار مصرف: اگر بر روی آفت دهان هر ماده دیگری مثل مواد بی حسی یا … استفاده شده باشد، ژل اثر نخواهد کرد. در صوردن خوردن اتفاقی مقادیر زیاد ژل کمی شیر یا شربت معده حاوی منیزیم استفاده شود. فقط جهت درمان آفت دهان ساخته شده است. در بیماران مزمن کبدی و یا کلیوی در آفت‌هایی که در انتهای دهان و زبان و نزدیک حلق ایجاد شده است بعلت احتمال خوردن استفاده نشود. به علت سوزش در حین درمان و عدم تحمل کودکان برای کودکان زیر ۵ سال توصیه نمی‌شود. مصرف در دوران بارداری و شیردهی با استفاده درست و شست و شوی کامل دهان و اطمینان از عدم خوردن دارو بلامانع است. در آفت‌های انتهای دهان، زبان و نزدیک حلق بعلت احتمال خوردن اکیدا استفاده نشود.در صورت سابقه آلرژی به ترکیبات گیاهی و یا طعم دهنده و رنگ خوراکی بهتر است با نظر پزشک استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند کاوشگران سلامت بنیان - Kavoshgaran Salamat Bonyan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کاوشگران سلامت بنیان
وزن 14 گرم
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه گیاه شیرین بیان
موارد مصرف درمان آفت‌های دهانی
ترکیبات عصاره تخلیص شده از ترکیب گیاهان: شامل ریشه شیرین بیان و گل چای ترش یا هیبسکیس و مورد سبز و رازیانه و کتیرا در محلول اسیدهای خوراکی سیتریک و لاکتیک، ژل رویال، پلی اتیلن گلیکول پودر ژل کننده سیلیکا، فارما گرید و نگهدارنده ۳۳۸ و طعم دهنده و رنگ خوراکی
روش مصرف ابتدا محل آفت را در دهان مشخص کنید. سپس به کمک سر سرنگ و به آرامی به اندازه یک قطره از آفتین ژل را روی گوش پاک کن قرار دهید. دقیقا روی ناحیه آفت دهان به آرامی به مدت ۲۰ ثانیه فشار دهید. بلافاصله دهان را با آب فراوان بشویید.
هشدار مصرف اگر بر روی آفت دهان هر ماده دیگری مثل مواد بی حسی یا … استفاده شده باشد، ژل اثر نخواهد کرد. در صوردن خوردن اتفاقی مقادیر زیاد ژل کمی شیر یا شربت معده حاوی منیزیم استفاده شود. فقط جهت درمان آفت دهان ساخته شده است. در بیماران مزمن کبدی و یا کلیوی در آفت‌هایی که در انتهای دهان و زبان و نزدیک حلق ایجاد شده است بعلت احتمال خوردن استفاده نشود. به علت سوزش در حین درمان و عدم تحمل کودکان برای کودکان زیر ۵ سال توصیه نمی‌شود. مصرف در دوران بارداری و شیردهی با استفاده درست و شست و شوی کامل دهان و اطمینان از عدم خوردن دارو بلامانع است. در آفت‌های انتهای دهان، زبان و نزدیک حلق بعلت احتمال خوردن اکیدا استفاده نشود.در صورت سابقه آلرژی به ترکیبات گیاهی و یا طعم دهنده و رنگ خوراکی بهتر است با نظر پزشک استفاده شود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید