داروتو
تصویر  ژل روشن کننده پوست بدن سروینا ۷۵ میلی لیتر
تصویر  ژل روشن کننده پوست بدن سروینا ۷۵ میلی لیتر

ژل روشن کننده پوست بدن سروینا ۷۵ میلی لیتر

Servina Lightening Body Gel 75ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

روشن کننده پوست

مرطوب کننده و ضد چروک

فاقد کوژیک اسید و هیدروکینون

محو کننده تدریجی لک‌های پوست بدن

حاوی عصاره شیرین بیان، بندواش آفریقایی، عصاره گل بید سفید و صمغ درخت تارا

در حال تامین

ژل روشن کننده پوست بدن سروینا، فاقد هیدروکینون و کوژیک اسید بوده و موجب روشن شدن نواحی تیره بدن مانند آرنج، زانو، غوزک پا و ... خواهد شد. این نواحی اغلب پوستی ضخیم تر از دیگر قسمت‌های بدن دارند و به علت تماس بیشتر با لباس و زمین تیرگی بیشتری از دیگر نواحی بدن را خواهند داشت. تیرگی این نواحی با استفاده از شست و شوی زیاد نه تنها از بین نمی‌رود، بلکه ممکن است بر اثر ساییدن زیاد بیشتر شود. با استفاده از این ژل می‌توان بدون دردسر تیرگی این نواحی را به راحتی از بین برد. هچنین این ژل قادر است انواع تیرگی پوست ناشی از آفتاب، افزایش سن، جای زخم و اسکار، تغییرات هورمونی را به تدریج محو کند. این ژل فاقد الکل بوده و حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی‌کند. تمامی رده‌های سنی می‌توانند از این ژل برای پوست خود استفاده نمایند.

ویژگی‌های خاص:

-عدم ایجاد حساسیت

-محو کننده تدریجی تیرگی پوست

-فاقد کوژیک اسید و هیدروکینون

-روشن کننده تیرگی زانو، آرنج، غوزک پا و ...

-عدم نیاز به ضد آفتاب پس از استفاده از این ژل

نحوه مصرف: قبل از استفاده ترجیحا با یک پاک کننده ملایم، موضع مورد نظر را تمیز نموده و سپس ژل روشن کننده را به صورت حرکات دورانی بر روی موضع بمالید.

ترکیبات: گلیسرین، عصاره بندواش آفریقایی، کربومر، سدیم هیدروکسید، عصاره ریشه شیرین بیان، صمغ درخت تارا، عصاره گل بید سفید، اکسیل کا۵۰۰، اسانس مجاز آریشی و آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و به پزشک خود مراجعه نمایید. از تماس با چشم و زخم‌های باز و سطوح مخاطی خودداری نمایید. این محصول برای استعمال خارجی می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند سروینا - Servina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سروش طراوت طبیعت
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره شیرین بیان، بندواش آفریقایی، عصاره گل بید سفید و صمغ درخت تارا
فاقد کوژیک اسید و هیدروکینون
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ژل روشن کننده پوست بدن
ترکیبات گلیسرین، عصاره بندواش آفریقایی، کربومر، سدیم هیدروکسید، عصاره ریشه شیرین بیان، صمغ درخت تارا، عصاره گل بید سفید، اکسیل کا۵۰۰، اسانس مجاز آریشی و آب دیونیزه
روش مصرف قبل از استفاده ترجیحا با یک پاک کننده ملایم، موضع مورد نظر را تمیز نموده و سپس ژل روشن کننده را به صورت حرکات دورانی بر روی موضع بمالید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و به پزشک خود مراجعه نمایید. از تماس با چشم و زخم‌های باز و سطوح مخاطی خودداری نمایید. این محصول برای استعمال خارجی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود., دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11759
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید