داروتو
تصویر  ژل سوختگی برن ایز خوارزمی ۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل سوختگی برن ایز خوارزمی ۵۰ میلی لیتر

ژل سوختگی برن ایز خوارزمی ۵۰ میلی لیتر

Kharazmi Burn Ease Gel 50ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

خنک سازی ناحیه سوخته از پوست

در ایجاد لایه محافظ بر روی زخم پوستی

کمک به کاهش التهاب ناحیه سوخته از پوست

کمک به کاهش درد ناشی از سوختگی‌های ملایم

تسکین سوزی و خارش جای گزش حشرات بر پوست

پیشگیری از عفونت‌های احتمالی ناشی از سوختگی، سوختگی‌های ملایم

در حال تامین

به علت آسیبی که در اثر سوختگی به سد دفاعی بدن (پوست) در برابر عوامل خارجی وارد می‌شود؛ عفونت محل زخم از مهم ترین معضلاتی است که مصدوم با آن مواجه می‌شود. روغن درخت چای به دلیل دارا بودن خواص ضد میکروبی و ضد قارچی و ضد التهابی جهت بهبود تحریک‌های پوستی، زخم‌ها و ساییدگی‌های خفیف پوستی و سوختگی‌های ملایم گزش حشرات به صورت موضعی مورد مصرف می‌باشد. ژل سوختگی برن ایز خوارزمی حاوی روغن درخت چای می‌باشد که برای سوختگی‌های ملایم و ساییدگی‌های خفیف و جای گزش حشرات کاربرد دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-خنک سازی ناحیه سوخته از پوست

-در ایجاد لایه محافظ بر روی زخم پوستی

-کمک به کاهش التهاب ناحیه سوخته از پوست

-کمک به کاهش درد ناشی از سوختگی‌های ملایم

-تسکین سوزی و خارش جای گزش حشرات بر پوست

نحوه مصرف: مقدار کافی از ژل سوختگی بر روی منطقه آسیب دیده پوست بصورت موضعی اسپری شود. از ایجاد سایش در ناحیه آسیب دیده خودداری گردد، در صورت نیاز می‌توان پس از گذشت مدتی کوتاه بعد از مالیدن ژل، از تنظیف استریل جهت محافظت بیشتر از ناحیه مجروح پوست کمک گرفت.

ترکیبات: هر گرم ژل حاوی روغن درخت چای ۴۰ میلی گرم

هشدار مصرف: مصرف موضعی این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی، با صلاح دید پزشک معالج بلامانع است. از بلعیدن محتویات فرآورده بعلت ایجاد سمیت خودداری شود. در کودکان مذکر در سنین قبل از دوران بلوغ، این محصول می‌بایست با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف گردد.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود اما در صورت بروز آن با پزشک یا داروساز خود مشورت نمائید: تحریک و التهاب در موضع مصرف، واکنش آلرژی تماسی، اگزمای پوستی، درماتیت موضعی، قرمزی پوست

عنوان مشخصه
برند خوارزمی - Kharazmi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خوارزمی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به کاهش درد ناشی از سوختگی‌های ملایم
عوارض جانبی هر دارو به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود اما در صورت بروز آن با پزشک یا داروساز خود مشورت نمائید: تحریک و التهاب در موضع مصرف، واکنش آلرژی تماسی، اگزمای پوستی، درماتیت موضعی، قرمزی پوست
ترکیبات هر گرم ژل حاوی روغن درخت چای ۴۰ میلی گرم
روش مصرف مقدار کافی از ژل سوختگی بر روی منطقه آسیب دیده پوست بصورت موضعی اسپری شود. از ایجاد سایش در ناحیه آسیب دیده خودداری گردد، در صورت نیاز می‌توان پس از گذشت مدتی کوتاه بعد از مالیدن ژل، از تنظیف استریل جهت محافظت بیشتر از ناحیه مجروح پوست کمک گرفت.
هشدار مصرف مصرف موضعی این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی، با صلاح دید پزشک معالج بلامانع است. از بلعیدن محتویات فرآورده بعلت ایجاد سمیت خودداری شود. در کودکان مذکر در سنین قبل از دوران بلوغ، این محصول می‌بایست با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف گردد.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دارو را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد، دور از نور نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید