داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت وایت ویت انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت وایت ویت انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

ژل شستشوی صورت وایت ویت انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Whitevit Face Gel Wash 200ml

دسته بندی : ژل شستشو
ویژگی ها

مناسب انواع پوست‌

روشن کننده پوست

پاک کننده عمیق پوست

جلوگیری از خشکی پوست

حاوی کافئین و عصاره شیرین بیان

فاقد پارابن، عطر، مواد صابونی و الکل

در حال تامین

رادیکال‌های آزاد موجب پیری زودرس پوست می‌شوند. بروز چین و چروک، خطوط ریز و از دست دادن انعطاف و کشش پوست همگی از نشانه‌های پیری شمرده می‌شوند. حال یکی از خواص شگفت انگیز کافئین این است که سرعت فرآیند پیری پوست را کاهش می‌دهد. به این صورت که آنتی اکسیدان‌های موجود در این ترکیب، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و به دنبال آن ظاهر پوست بهبود پیدا می‌کند. ژل شستشوی صورت وایت ویت انواع پوست‌ ویتالیر با از بین بردن عواملی که موجب ایجاد لک می‌شوند برای پوست‌های کدر و لک ‌دار مناسب است. ژل شستشوی ویتالر به واسطه بهره ‌مندی از ترکیبات منحصر به فرد خود سلول‌های سازنده کلاژن پوستی را فعال می‌کند. همچنین استفاده از این ژل شوینده به پوست شما انرژی بخشیده و آن را شاداب ‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر موارد گفته شده شستشوی صورت با این محلول کنترل چربی پوست را به دنبال دارد که این ویژگی خود باعث جلوگیری از باز شدن منافذ و براق و شاداب نشان دادن پوست می‌شود. نبود پارابن و الکل در این ژل وایت ویت از دیگر مزیت استفاده از آن است.

ویژگی‌های خاص:

-آنتی اکسیدان

-هایپوآلرژیک

-تمیز کننده ملایم آرایش صورت

-تسکین دهنده و بازسازی کننده پوست

-روشن کننده ملایم و افزایش دهنده شفافیت پوست

نحوه مصرف: ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید. سپس مقدار کافی از ژل وایت ویت را کف دست ریخته، صورت را ماساژ دهید و در پایان آبکشی کنید.

ترکیبات: آب، دی سدیم لورت سولفوکسینات، فسفاتیدیل هیدروژنه، کلسترول، منیزیم آسکوربیل فسفات، گلیسرین، عصاره گیاه پنجه گرگی، عصاره گیاه زلف شیطان، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزاید، کوکامیدوپروپیل بتائین، گلیسرین، عصاره درخت چای، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷ گلیسرید کوکوات، PEG-۱۵۰  دی استئارات، دکسپانتول، آلانتوئین، نیاسین آمید، عصاره آلوئه باربادنیس، زینک گلوکونات، سدیم هیالورونات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی کافئین و عصاره شیرین بیان
فاقد پارابن، عطر، مواد صابونی و الکل
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده صورت و روشن کننده
ترکیبات آب، دی سدیم لورت سولفوکسینات، فسفاتیدیل هیدروژنه، کلسترول، منیزیم آسکوربیل فسفات، گلیسرین، عصاره گیاه پنجه گرگی، عصاره گیاه زلف شیطان، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزاید، کوکامیدوپروپیل بتائین، گلیسرین، عصاره درخت چای، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷ گلیسرید کوکوات، PEG-۱۵۰  دی استئارات، دکسپانتول، آلانتوئین، نیاسین آمید، عصاره آلوئه باربادنیس، زینک گلوکونات، سدیم هیالورونات
روش مصرف ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید. سپس مقدار کافی از ژل وایت ویت را کف دست ریخته، صورت را ماساژ دهید و در پایان آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید