داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت پوست‌های معمولی کامان ۵۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت پوست‌های معمولی کامان ۵۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت پوست‌های معمولی کامان ۵۰۰ میلی لیتر

Come'On Normal Skin Face Wash 500ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی

شستشوی عمیق و پاکسازی پوست در کمتر از ۱۰ ثانیه

فاقد صابون

دارای خاصیت ترمیم کنندگی

آبرسان و کمک به حفظ رطوبت پوست

حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان

جوان کننده، روشن کننده و شاداب کننده پوست

در حال تامین

شستشوی پوست صورت و پاکسازی آن یکی از کارهای پرتکرار و مهم در طول روز است. روزی دو مرتبه، صبح و شب باید پوست را به خوبی با شوینده مناسب پاکسازی کرد تا اثر مواد آرایشی که در طول روز یا کرم‌های مراقبتی که در طول شب روی پوست بوده‌اند، از بین رفته و به بهبود تنفس و اکسیژن ‌رسانی پوست کمک کند. ژل شستشوی صورت پوست‌های معمولی کامان برای شستشوی روزانه صورت است که با قدرت پاک کنندگی مطلوب خود آلودگی‌های پوستی را از سطح پوست تمیز می‌نماید. این ژل شستشو فاقد صابون و حاوی هیالورونیک اسید است که می‌تواند در مدت ۷روز میزان رطوبت پوست را تا ۹۸٪ افزایش دهد. وجود آنتی اکسیدان در فرمولاسیون محصول از پیری پوست جلوگیری کرده و با همراهی هیالورونیک اسید به جوانسازی پوست نیز کمک خواهد کرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-فاقد صابون

-حاوی اسید هیالورونیک

-دارای خاصیت ترمیم کنندگی

-آبرسان و کمک به حفظ رطوبت پوست

-جوان کننده، روشن کننده و شاداب کننده پوست

نحوه مصرف: صورت را با آب مرطوب کنید، مقدار مناسبی از ژل را روی دست ریخته و به همراه کمی آب روی صورت به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب کافی به خوبی آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم هیالورونات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، پروپیل گلایکول، کوکامیدوپروپیل بتائین، پلی کواترنیوم-7، بیزابولول (عصاره اروانه یزدی)، پانتنول، عصاره گریپ فروت، توکوفریل استات، بنزیل الکل، فنیل پروپانول، بنزوئیک اسید، دهیدرو استیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند کامان - Come'On
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیلانه سبز
تحت لیسانس سوئیس
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان
فاقد صابون
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های معمولی
موارد مصرف پاک کننده و شوینده
ترکیبات آب، سدیم هیالورونات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، پروپیل گلایکول، کوکامیدوپروپیل بتائین، پلی کواترنیوم-7، بیزابولول (عصاره اروانه یزدی)، پانتنول، عصاره گریپ فروت، توکوفریل استات، بنزیل الکل، فنیل پروپانول، بنزوئیک اسید، دهیدرو استیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف صورت را با آب مرطوب کنید، مقدار مناسبی از ژل را روی دست ریخته و به همراه کمی آب روی صورت به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب کافی به خوبی آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید