داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب کامان ۵۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب کامان ۵۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب کامان ۵۰۰ میلی لیتر

Come'On Oily Skin Face Wash 500ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

پاکسازی پوست از آلودگی‌های سطحی

کمک به حفظ رطوبت پوست

فاقد صابون

موثر در کوچک شدن منافذ باز پوست

حاوی عصاره چای سبز و هیالورونیک اسید

جلوگیری از ایجاد انواع جوش بر روی پوست

تعدیل کننده چربی پوست صورت بدون ایجاد خشکی

در حال تامین

داشتن یک روتین منظم برای مراقبت و رسیدگی به پوست به طور روزانه برای حفظ سلامت و شادابی پوست بسیار لازم و ضروری است. شستشوی پوست یکی از مهم ‌ترین مراحلی است که باید در این روتین انجام شود اما زمانی این ‌کار مفید و موثر خواهد بود که با شوینده باکیفیت و متناسب با نوع پوست صورت گیرد. ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب کامان حاوی عصاره چای سبز است که در رفع آکنه بسیار موثر است و چربی پوست را کنترل می‎کند. در ترکیبات این محصول از هیالورونیک اسید استفاده شده است که رطوبت رسانی کافی را برای پوست به عمل می‎آورد. این ژل شوینده طی ۷ روز رطوبت پوست شما را تا ۹۸٪ افزایش می‎دهد، همچنین تولید چربی را در پوست تنظیم کرده و از براق شدن آن جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-موثر در کوچک شدن منافذ باز پوست

-شستشوی عمیق پوست تنها در ۸ ثانیه

-جلوگیری از ایجاد انواع جوش بر روی پوست

-حاوی هیالورونیک اسید جهت آبرسانی به پوست

-تعدیل کننده چربی پوست صورت بدون ایجاد خشکی

نحوه مصرف: صورت را با آب مرطوب کنید، مقدار مناسبی از ژل را روی دست ریخته و به همراه کمی آب روی صورت به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب کافی به خوبی آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم هیالورونات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، پروپیل گلایکول، کوکامیدوپروپیل بتائین، پلی کواترنیوم-7، بیزابولول (عصاره اروانه یزدی)، پانتنول، عصاره چای سبز، توکوفریل استات، بنزیل الکل، فنیل پروپانول، بنزوئیک اسید، دهیدرو استیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند کامان - Come'On
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیلانه سبز
تحت لیسانس سوئیس
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره چای سبز و هیالورونیک اسید
فاقد صابون
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف پاک کننده و شوینده
ترکیبات آب، سدیم هیالورونات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، پروپیل گلایکول، کوکامیدوپروپیل بتائین، پلی کواترنیوم-7، بیزابولول (عصاره اروانه یزدی)، پانتنول، عصاره چای سبز، توکوفریل استات، بنزیل الکل، فنیل پروپانول، بنزوئیک اسید، دهیدرو استیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف صورت را با آب مرطوب کنید، مقدار مناسبی از ژل را روی دست ریخته و به همراه کمی آب روی صورت به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب کافی به خوبی آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید