داروتو
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت آکنه زوم پوست‌های چرب و آکنه دار فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت آکنه زوم پوست‌های چرب و آکنه دار فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شوینده غیر صابونی صورت آکنه زوم پوست‌های چرب و آکنه دار فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

Facedoux Acnesome Oily Skin Face Wash 200ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای

شوینده مایع غیر صابونی

کمک به جمع شدن منافذ باز پوست

کمک به ایجاد تعادل در ترشح غدد چربی پوست

خاصیت پاک‌ کنندگی پوست از آلودگی‌های روزمره

179,200 تومان

محصولات آرایشی بهداشتی فیس دوکس با استفاده از پیشرفته ترین دستاوردهای علمی و به کارگیری سیستم‌های مدرن توانسته محصولات درماکازمتیک خود را با کیفیت بالا وارد بازار کند. ژل شوینده غیر صابونی صورت آکنه زوم فیس دوکس، جزو ملایم ترین شوینده‌های صورت برای سلامت پوست چرب و جوش دار است که با عملکرد پاک کنندگی فوق العاده‌ای که دارد پوست را از آلودگی‌ها و عوامل ایجاد آکنه از جمله چربی‌های ترشح شده و باکتری‌های مولد آکنه و ضایعات آکنه از جمله برجستگی‌ها و نقاظ قرمز رنگ و لک‌های جای جوش پاکسازی می‌کند. این محصول با فرمولاسیون جدید به ایجاد تعادل در ترشح چربی توسط غدد چربی پوست و همچنین جمع شدن منافذ باز کمک شایانی می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حفظ بهداشت و سلامت پوست‌های جوش دار

-رفع و کاهش کومدون‌های سرسیاه و سرسفید

-رفع و کاهش جوش‌های التهابی و چرکی

-کمک به جمع شدن منافذ باز پوست

-شوینده مایع غیر صابونی صورت

نحوه مصرف: پس از شستشوی ناحیه مورد نظر، کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، پروپیل گلایکول، سالی سیلیک اسید، پور ا وی، مالتودکسترین و سیرینگاوولگاریس اکسترکت، اسانس مجاز آرایش و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
موارد مصرف شوینده صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، پروپیل گلایکول، سالی سیلیک اسید، پور ا وی، مالتودکسترین و سیرینگاوولگاریس اکسترکت، اسانس مجاز آرایش و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف پس از شستشوی ناحیه مورد نظر، کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید