داروتو
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت لوفازوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت لوفازوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شوینده غیر صابونی صورت لوفازوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

Facedoux Lufasome Exfoliant Face Wash 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

شوینده مایع غیر صابونی صورت

حاوی دانه‌های ساینده

دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم

موثر در لایه برداری، پاکسازی و برداشتن سلول‌های پیر و مرده پوست

در حال تامین

ژل شوینده غیر صابونی صورت لوفازوم انواع پوست فیس دوکس، یکی از محصولات مراقبتی پوست به شمار آمده که خاصیت لایه برداری داشته و پوست را به واسطه داشتن دانه‌های ساینده، برای جذب مواد موثر آماده می‌کند. این فرمولاسیون ویژه خاصیت مرطوب ‌کنندگی برای پوست داشته و سبب آبرسانی قوی و ماندگاری طولانی مدت برای پوست را به دنبال خواهد داشت. نحوه ساخت و ترکیبات مربوط به این ژل شوینده به گونه‌ای است که ایجاد خشکی و حساسیت نکرده و در کنار ایجاد پاکیزگی در پوست، از بروز جوش و آکنه هم جلوگیری خواهد کرد، همچنین این محصول حاوی سیستم محافظتی پربیوتیک است و مناسب برای روتین هفتگی لایه برداری صورت جهت پاکسازی سلول‌های مرده و تعدیل فرآیند دسکوامیشن پوست صورت (لایه برداری طبیعی) در بهبود و کاهش لک‌ها و چروک‌های سطحی و ضایعات آکنه است.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی دانه‌های ساینده

-کمک به بازسازی لایه‌های پوستی

-دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم

-کمک به پاکسازی سلول‌های فرسوده پوست

-موثر در لایه برداری، پاکسازی و برداشتن سلول‌های پیر و مرده پوست

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده ژل شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی یک بار و حداکثر هفته‌ای سه بار استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستدین فنیل آلانین و آب، سلولز، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون/ متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی دانه‌های ساینده
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده و لایه بردار صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستدین فنیل آلانین و آب، سلولز، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون/ متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده ژل شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی یک بار و حداکثر هفته‌ای سه بار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید