داروتو
تصویر  ژل ضد جوش موضعی پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل ضد جوش موضعی پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل ضد جوش موضعی پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما ۲۰ میلی لیتر

ژل ضد جوش موضعی پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما ۲۰ میلی لیتر

Pro Derma Acnevest Acne Gel 20ml

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست های چرب و جوش دار

فاقد چربی

نابودسازی باکتری‌های مولد آکنه

کنترل کننده ترشح چربی و سبوم پوست

حاوی عصاره آرنیکا، بابونه، آلانتوئین، اسید سالیسیلیک و تارتاریک

124,000 تومان

ژل ضد جوش موضعی پوست‌های چرب و جوش دار پرودرما فاقد چربی بوده و موجب تنظیم و کنترل ترشح چربی و سبوم پوست می‌شود. این محصول از ایجاد جوش‌های جدید بر روی پوست جلوگیری کرده و باکتری‌های مولد آکنه را نابود می‌سازد. همچنین از فرمولاسیونی بسیار سبک بهره برده و به سرعت جذب پوست خواهد شد. انواع جوش‌های پوست اعم از سر سیاه و سر سفید پیشانی و بینی با استفاده از این ژل از بین خواهند رفت. از ترکیبات مفید و موثر مورد استفاده در این ژل می‌توان به عصاره آرنیکا، بابونه و آلانتوئین اشاره نمود. این ترکیبات موجب تقویت پوست شده و انواع التهابات پوستی را التیام خواهند بخشید. همچنین این ژل حاوی اسید سالیسیلیک و تارتاریک بوده و ضد آکنه می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-قدرت جذب بالا

-حاوی اسید سالیسیلیک و تارتاریک

-دارای فرمولاسیونی بسیار سبک

-جلوگیری از ایجاد آکنه‌های جدید

-کنترل کننده ترشح چربی و سبوم پوست

-رفع انواع جوش‌های پوست اعم از سر سیاه و سر سفید پیشانی و بینی

نحوه مصرف: روزانه به تعداد ۱ الی ۳ بار ابتدا سطح پوست را به کمک آب ولرم و پاک کننده ملایم تمیز و خشک نموده و سپس از این ژل به میزان کافی بر روی نواحی جوش دار مالیده و به آرامی و به کمک حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملا پخش شود و سپس بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب خنک آبکشی نمایید. در طول روز از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظتی بالا استفاده نمایید.

ترکیبات: پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، بوتیلن گلیکول، اسید سالیسیلیک، اتیل الکل، اسید تارتاریک، PEG-۸، بیوتین (ویتامین B7)، عصاره آرنیکا، سیدم آسکوربیل فسفات (ویتامین E)، آسکوربیل گلوکوزاید، پرو ویتامین B5 (پانتنول)، عصاره بابونه، هیالورونیک اسید، آلانتوئین، ایمیدازولیدینیل اوره، سدیم هیدروکساید، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آرنیکا، بابونه، آلانتوئین، اسید سالیسیلیک و تارتاریک
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد جوش
ترکیبات پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، بوتیلن گلیکول، اسید سالیسیلیک، اتیل الکل، اسید تارتاریک، PEG-۸، بیوتین (ویتامین B7)، عصاره آرنیکا، سیدم آسکوربیل فسفات (ویتامین E)، آسکوربیل گلوکوزاید، پرو ویتامین B5 (پانتنول)، عصاره بابونه، هیالورونیک اسید، آلانتوئین، ایمیدازولیدینیل اوره، سدیم هیدروکساید، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه به تعداد ۱ الی ۳ بار ابتدا سطح پوست را به کمک آب ولرم و پاک کننده ملایم تمیز و خشک نموده و سپس از این ژل به میزان کافی بر روی نواحی جوش دار مالیده و به آرامی و به کمک حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملا پخش شود و سپس بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب خنک آبکشی نمایید. در طول روز از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظتی بالا استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید