داروتو
تصویر  ژل لایه بردار ۲ درصد اسید سالیسیلیک برطرف کننده جای جوش سبوما آردن ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل لایه بردار ۲ درصد اسید سالیسیلیک برطرف کننده جای جوش سبوما آردن ۲۰ میلی لیتر

ژل لایه بردار ۲ درصد اسید سالیسیلیک برطرف کننده جای جوش سبوما آردن ۲۰ میلی لیتر

Ardene Sebuma Rapid Acne Spot Removal Gel 20ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎

فاقد چربی

بدون ایجاد خشکی

کاهش چربی اضافی پوست

کاهش قرمزی و تورم جوش

باز نمودن منافذ بسته پوست

تسریع پوسته ریزی و حذف لایه شاخی و فرسوده

رفع آثار به جای مانده از جای جوش، کومدون‌های سر سیاه و سر سفید

در حال تامین

ژل لایه بردار ۲ درصد اسید سالیسیلیک برطرف کننده جای جوش سبوما آردن با بهره گیری از فرمولاسیونی خاص علاوه بر از بین بردن لایه‌ها و سلول‌های مرده پوست، منافذ باز پوست را مسدود کرده و علاوه بر این به حذف باکتری‌های مضر کمک می‌کند که این امر علاوه بر حفظ سلامت پوست، از طریق تحریک کلاژن سازی در پوست به بهبود چین و چروک‌های پوستی کمک کرده و پوست را جوانسازی می‌کند. ژل لایه بردار آردن سبوما با نفوذ پذیری بالای خود، از التهابات پوستی جلوگیری می‌کند و با باز نمودن منافذ بسته پوست به نابود کردن چربی اضافی پوست کمک می‌کند و با این امر از بروز آکنه‌های مجدد جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش چربی اضافی پوست

-کاهش قرمزی و تورم جوش

-باز نمودن منافذ بسته پوست

-انحلال ماده چسباننده بین سلولی

-تسریع پوسته ریزی و حذف لایه شاخی و فرسوده

-افزایش نفوذ پذیری ماده موثره اسید سالیسیلیک

نحوه مصرف: روزانه یک الی سه بار، لایه نازکی از فرآورده را به طور مستقیم بر روی پوست تمیز و خشک موضع مورد نظر استفاده کنید. در صورت بروز خشکی شدید، مصرف فرآورده را به یک بار در روز و یا یک روز در میان کاهش دهید.

ترکیبات: اسید سالیسیلیک ۲٪، سپی کنترل، نیاسین آمید، گلوکونات روی، عصاره هاماملیس، عصاره لیکوریس، ژل آلوئه ورا، پروپیلن گلیکول، زانتن گام، گلیسرین، هیدروکسی اتیل سلوسلز، PEG-400، سدیم هیدروکساید، سدیم آسکوربیل فسفات، ایمیدازولیدینیل اوره، دی سدیم EDTA، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت افراد کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. 

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک
فاقد چربی
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف لایه بردار
ترکیبات اسید سالیسیلیک ۲٪، سپی کنترل، نیاسین آمید، گلوکونات روی، عصاره هاماملیس، عصاره لیکوریس، ژل آلوئه ورا، پروپیلن گلیکول، زانتن گام، گلیسرین، هیدروکسی اتیل سلوسلز، PEG-400، سدیم هیدروکساید، سدیم آسکوربیل فسفات، ایمیدازولیدینیل اوره، دی سدیم EDTA، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه یک الی سه بار، لایه نازکی از فرآورده را به طور مستقیم بر روی پوست تمیز و خشک موضع مورد نظر استفاده کنید. در صورت بروز خشکی شدید، مصرف فرآورده را به یک بار در روز و یا یک روز در میان کاهش دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت افراد کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. 
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید