داروتو
تصویر  ژل لایه بردار AHA انواع پوست پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  ژل لایه بردار AHA انواع پوست پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  ژل لایه بردار AHA انواع پوست پرودرما ۴۰ میلی لیتر

ژل لایه بردار AHA انواع پوست پرودرما ۴۰ میلی لیتر

Pro Derma AHA Peeling Gel 40ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

لایه برداری ملایم و موثر

افزایش کلاژن سازی پوست

کمک به ساخت سلول‌های جدید پوستی

حاوی ژل آلوئه ورا، بیزابولول و عصاره چای سبز

کمک به رفع التهابات و قرمزی ناشی از لایه برداری پوست

121,300 تومان

ژل لایه بردار AHA انواع پوست پرودرما، حاوی ژل آلوئه ورا، بیزابولول و عصاره چای سبز بوده و به رفع التهابات و قرمزی ناشی از لایه برداری پوست بسیار کمک می‌کند. همچنین این کرم حاوی آمونیوم لاکتات بوده که موجب افزایش رطوبت و نرمی پوست خواهد شد. این محصول موجب افزایش کلاژن سازی پوست شده و به ساخت سلول‌های جدید پوستی کمک می‌کند. این کرم به صورت ملایم لایه‌ای از روی پوست را برداشته و پوسته ریزی طبیعی پوست را سرعت می‌بخشد. همچنین قادر است سلول‌های مرده لایه شاخی پوست را از میان بردارد و موجب افزایش طراوت و شفافیت پوست گردد. به علاوه این کرم جای جوش را از بین می‌برد و منافذ پوستی را تا جای ممکن کوچک می‌کند. لک و تیرگی‌های پوست به کمک این کرم محو شده و چین و چروک پوست نیز کاهش می‌یابد. از دیگر ترکیبات موثر در ترمیم و بازسازی پوست نیز می‌توان به گلوکونات روی اشاره نمود.

ویژگی‌های خاص:

-شفاف کننده

-رفع جای جوش

-کوچک کننده منافذ پوستی

-محو کننده لک و تیرگی‌های پوست

-کمک به کاهش چین و چروک پوست

-حاوی گلوکونات روی، آمونیوم لاکتات

نحوه مصرف: شب‌ها مقدار کافی از ژل لایه بردار را بر روی پوست تمیز شده صورت و سایر قسمت‌های مورد نیاز پوست مالیده و به آرامی پخش کنید. صبح روز بعد ابتدا به کمک آب ولرم و شوینده ملایم بقایای ژل را از سطح پوست پاک کرده و از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده نمایید.

ترکیبات: اسید گلیکولیک، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، بوتیلن گلیکول، سدیم هیدروکساید، آمنیوم لاکتات، گلیسیرین، ژل آلوئه ورا، بیوتین (ویتامین B7)، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سیدم آسکوربیل فسفات (ویتامین E)، آسکوربیل گلوکوزاید، رتینیل پالمیتات، گلوکونات روی، بیزابولول، عصاره چای سبز، ایمیدازولیدینیل اوره، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در طی مصرف و یک هفته پس از قطع مصرف این فرآورده در صورت تماس با نور خورشید از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا، کلاه و دستکش استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی گلوکونات روی، آمونیوم لاکتات، ژل آلوئه ورا، بیزابولول و عصاره چای سبز
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده، ضد چروک و لایه بردار
ترکیبات اسید گلیکولیک، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، بوتیلن گلیکول، سدیم هیدروکساید، آمنیوم لاکتات، گلیسیرین، ژل آلوئه ورا، بیوتین (ویتامین B7)، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سیدم آسکوربیل فسفات (ویتامین E)، آسکوربیل گلوکوزاید، رتینیل پالمیتات، گلوکونات روی، بیزابولول، عصاره چای سبز، ایمیدازولیدینیل اوره، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه
روش مصرف شب‌ها مقدار کافی از ژل لایه بردار را بر روی پوست تمیز شده صورت و سایر قسمت‌های مورد نیاز پوست مالیده و به آرامی پخش کنید. صبح روز بعد ابتدا به کمک آب ولرم و شوینده ملایم بقایای ژل را از سطح پوست پاک کرده و از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در طی مصرف و یک هفته پس از قطع مصرف این فرآورده در صورت تماس با نور خورشید از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا، کلاه و دستکش استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید