داروتو
تصویر  ژل لوبریکانت رازک ۶۰ گرم
تصویر  ژل لوبریکانت رازک ۶۰ گرم

ژل لوبریکانت رازک ۶۰ گرم

Razak Lubricating Gel 60gr

ویژگی ها

مناسب روابط زناشویی

مناسب برای معاینات واژینال 

بر پایه آب

بدون ایجاد آلرژی

بدون اثر نامناسب بر کاندوم

در حال تامین

ژل لوبریکانت رازک، بر پایه آب است. روان کننده‌های بر پایه روغن معمولا در رابطه‌هایی که از کاندوم استفاده می‌شود قابل استفاده نیست، چون تأثیر منفی بر لاتکس کاندوم دارد و موجب پارگی کاندوم می‌شود. روان کننده‌های مبتنی بر آب در رابطه‌ها بسیار مفید هستند چون موجب پارگی کاندوم نمی‌شود و به راحتی شسته می‌شود و ماندگاری کمی در دیواره واژن و مقعد دارند. ژل لوبریکانت بر پایه آب بوده و با داشتن مواد آنتی باکتریال موجب جلوگیری از عفونت می‌شود و کاملاً ضد حساسیت است. این ژل در معاینات واژنال بانوان نیز مورد استفاده پزشکان متخصص است. از آن جایی که این ژل به بافت بدن آسیب نمی‌رساند و حساسیت ایجاد نمی‌کند و از همه مهم ‌تر باعث سقط جنین نمی‌شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم‌هایی که ترشحات لزج کننده آن‌ها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد.

ویژگی‌های خاص:

-روان کننده

-مناسب بانوان

-مناسب روابط زناشویی

-مناسب برای معاینات واژینال 

-بر پایه آب

-بدون اثر نامناسب بر کاندوم

-بدون ایجاد آلرژی

نحوه مصرف: یک قطره از ژل را بر روی کاندوم بریزید. این امر به روان شدن ناحیه واژن کمک می‌کند و درد در هنگام رابطه جنسی را از بین می‌برد. 

هشدار مصرف: پس از رابطه جنسی خود را به خوبی شسته و خشک کنید. این ژل هدایت کننده قوی جریان الکتریکی است. در صورت بروز سوزش، خارش و تحریک بیش از حد ناحیه، با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
وزن 60 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف روان کننده
روش مصرف یک قطره از ژل را بر روی کاندوم بریزید. این امر به روان شدن ناحیه واژن کمک می‌کند و درد در هنگام رابطه جنسی را از بین می‌برد. 
هشدار مصرف پس از رابطه جنسی خود را به خوبی شسته و خشک کنید. این ژل هدایت کننده قوی جریان الکتریکی است. در صورت بروز سوزش، خارش و تحریک بیش از حد ناحیه، با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری پس از مصرف، درب تیوب را بسته و دور از نور و دسترس کودکان، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید