داروتو
تصویر  ژل مو حالت دهنده بسیار قوی انواع مو فولیکا ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل مو حالت دهنده بسیار قوی انواع مو فولیکا ۱۵۰ میلی لیتر

ژل مو حالت دهنده بسیار قوی انواع مو فولیکا ۱۵۰ میلی لیتر

Fulica Styling Freeze Gel 150ml

دسته بندی : ژل مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

حفظ حالت دهندگی مو برای مدت طولانی

حاوی ویتامین A و E

عدم ایجاد سفیدی بر روی مو

بدون ایجاد تغییر در حالت اولیه

حفاظت از مو در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی

در حال تامین

یکی از پرکاربرد ترین لوازم آرایشی در حال حاضر، ژل مو است که حالت موهایتان را تثبیت می‌کند. شرکت پارس حیان که با برند فولیکا محصولاتش را به بازار معرفی می‌کند، در زمینه‌ی آرایشی و بهداشتی جزو تولید کنندگانی است که در خاورمیانه شناخته شده است و بیشتر تولیداتش در زمینه‌ی بهداشتی است و از لحاظ کیفی با برندهای جهانی رقابت دارد. ژل مو حالت دهنده بسیار قوی انواع مو فولیکا حالتی خشک دارد و در دسترس افرادی که به زیبایی موهایشان اهمیت می‌دهند قرار گرفته است، وجود ویتامین‌های E و A، مراقبت‌های لازم را برای مو انجام می‌دهد. ژل‌ها با قدرت‌های مختلفی در بازار موجود هستند که با توجه به جنس مو این انتخاب متفاوت خواهد بود. یکی از راه‌های مفید برای داشتن موهایی خوش حالت و براق استفاده از ژل است که موهای شما را در هر حالتی حفظ می‌کند و درخشندگی موهای شما را دو چندان خواهد کرد. ژل مو حالت دهنده بسیار قوی انواع مو فولیکا، جهت حالت ‎دهندگی قوی و پایدار موی سر تولید و عرضه شده است. این ژل حاوی فیلتر جاذب اشعه ماورای بنفش نور خورشید جهت محافظت از ساختار مو همراه با دانه‎های حاوی ویتامین E می‌باشد. با مصرف ژل مو حال ‎دهنده بسیار قوی فولیکا موی سر تا ساعت‌ها بدون تغییر حالت اولیه باقی می‌ماند ضمن آنکه هیچگونه آثار سفیدی پس از مصرف نیز بر روی موها بر جای نخواهد ماند. این ژل مو بدون ایجاد خشکی و زبری بر روی موها حالت طبیعی آن‌ها را حفظ کرده و موجب زیباتر دیده شدن موها می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-عدم ایجاد سفیدی بر روی مو

-بدون ایجاد تغییر در حالت اولیه

-حفظ حالت دهندگی مو برای مدت طولانی

-حاوی ویتامین A و E برای تقویت و رسیدگی به مو

-دارای فرمولاسیون پیشرفته برای حفاظت از مو در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی

نحوه مصرف: به مقدار کافی از ژل موی سر فولیکا به کمک دست‎ها به طور یکنواخت بر روی موی مرطوب و نمناک استفاده نمایید. چنانچه مایل به مدل دادن موهای خود هستید دسته‎های کوچکی از مو به کمک انگشتان به ژل موی سر فولیکا آغشته و به مدل مورد نظر خود حالت دهید. موهای حالت ‎داده شده به کمک ژل موی سر فولیکا تا ساعت‎ها فرم، حالت و زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.

ترکیبات: اتیل الکل، VP ،VA کو پلیمر، پلی وینیل پیرولیدون، پروپیلن گلیکول، هیدروکسید سدیم، PVM ،MA دکا دی ان کراس پلیمر، پلی سوربات، دانه‎های ویتامین E، مخلوط متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، بنزیل الکل، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فولیکا - Fulica
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین A و E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف حالت دهنده مو
ترکیبات اتیل الکل، VP ،VA کو پلیمر، پلی وینیل پیرولیدون، پروپیلن گلیکول، هیدروکسید سدیم، PVM ،MA دکا دی ان کراس پلیمر، پلی سوربات، دانه‎های ویتامین E، مخلوط متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، بنزیل الکل، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف به مقدار کافی از ژل موی سر فولیکا به کمک دست‎ها به طور یکنواخت بر روی موی مرطوب و نمناک استفاده نمایید. چنانچه مایل به مدل دادن موهای خود هستید دسته‎های کوچکی از مو به کمک انگشتان به ژل موی سر فولیکا آغشته و به مدل مورد نظر خود حالت دهید. موهای حالت ‎داده شده به کمک ژل موی سر فولیکا تا ساعت‎ها فرم، حالت و زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.
هشدار مصرف فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید