داروتو
تصویر  ژل پاک کننده اسکراب لوفا پوست‌های چرب پریم ۱۷۵ میلی لیتر
تصویر  ژل پاک کننده اسکراب لوفا پوست‌های چرب پریم ۱۷۵ میلی لیتر

ژل پاک کننده اسکراب لوفا پوست‌های چرب پریم ۱۷۵ میلی لیتر

Prime Acnex Luffa Cleansing Scrub Gel 175ml

دسته بندی : اسکراب صورت
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

ضد آکنه

کنترل کننده ترشح سبوم

از بین برنده سلول‌های مرده

پاک کننده عمقی منافذ پوست

حاوی عصاره اسپیره کوهی و الیاف لوفا

175,000 تومان

ژل پاک کننده اسکراب لوفا پوست‌های چرب پریم با خواص ضد باکتریایی و ضد آکنه می‌تواند به کاهش جوش‌ها کمک کند و با پاکسازی عمیق باعث بهبود وضعیت پوست‌های آکنه‌ای می‌شود. با استفاده از این ژل شما می‌توانید به ‌خوبی پوست را پاکسازی کنید و با برطرف کردن عوامل تحریک ‌کننده آکنه به التیام پوست کمک کنید. این ژل یک پاک ‌کننده قوی با عملکرد دوگانه (لایه‌برداری فیزیکی-شیمیایی) است که با برطرف کردن آلودگی‌های پوست و کاهش ترشح سبوم، ظاهری لطیف و شفاف را برای پوست به ارمغان می‌آورد. ترکیبات نرم ‌کننده بکار رفته در فرمولاسیون این محصول پس از شستشو باعث کشیدگی و خشکی پوست نخواهد شد و برعکس نرمی و لطافت پوست شما را افزایش می‌دهند.

‌ویژگی‌های خاص:

-لایه بردار ملایم

-کنترل کننده ترشح سبوم

-کاهش دهنده ضایعات آکنه

-از بین برنده سلول‌های مرده

-پاک کننده عمقی منافذ پوست

نحوه مصرف: پس از مرطوب نمودن پوست مقداری از ژل پاک کننده اسکراب لوفا پرایم را بر روی صورت خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

ترکیبات: آب، منیزیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، گلیسرین، آکریلات کوپلیمر، سالیسیلیک اسید (BHA)، بوتیلن گلیکول، عصاره اسپیره کوهی، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، الیاف لوفا، فنوکسی اتانول، پروپیل پارابن، عطر، اتیل پارابن، بوتیل پارابن

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. 

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 175 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره اسپیره کوهی و الیاف لوفا
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف اسکراب و پاک کننده عمقی منافذ پوست
ترکیبات آب، منیزیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، گلیسرین، آکریلات کوپلیمر، سالیسیلیک اسید (BHA)، بوتیلن گلیکول، عصاره اسپیره کوهی، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، الیاف لوفا، فنوکسی اتانول، پروپیل پارابن، عطر، اتیل پارابن، بوتیل پارابن
روش مصرف پس از مرطوب نمودن پوست مقداری از ژل پاک کننده اسکراب لوفا پرایم را بر روی صورت خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید