داروتو
تصویر  ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت ۲۵ میلی لیتر
تصویر  ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت ۲۵ میلی لیتر
تصویر  ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت ۲۵ میلی لیتر
تصویر  ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت ۲۵ میلی لیتر

ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت ۲۵ میلی لیتر

Dermalift Skin Regenerating Gel 25ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های آسیب دیده

رفع خطوط حاملگی و چاقی

همسطح سازی جای زخم با پوست

بافتی سبک و ژل مانند برای جذب بیشتر

کمک به رفع اثرات به جا مانده از جوش‌های زیر پوستی

کاهش اثر زخم‌های ناشی از جراحی، سوختگی و جراحت

259,000 تومان

در خراشیدگی‌ها، سوختگی‌های ملایم یا آفتاب سوختگی و زخم‌ها فقط لایه اپیدرم پوست یا قسمت میانی پوست یعنی درم آسیب می‌بیند. در چنین شرایطی هم زمان با اینکه شما از زخم‌ها مراقبت می‌کنید، باید از کرم ترمیم کننده هم استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید هم سرعت التیام را بیشتر کنید هم جای زخم‌ها را برای همیشه از بین ببرید. بهترین کرم ترمیم کننده سوختگی مانند یک عایق محافظتی بر سطح پوست عمل می‌کند و مانع از هدر رفتن رطوبت پوست می‌شود همچنین به سلول‌های پوستی کمک می‌کند تا روند بهبودی را سریع تر طی کند. ژل پوست‌های آسیب دیده اسکارلیفت درمالیفت یک ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست است که برای مصارف متفاوتی از جمله جای جوش، زخم‌های کلوئیدی، جای ترک ناشی از چاقی و لاغری روی پوست استفاده می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-رفع خطوط حاملگی و چاقی

-همسطح سازی جای زخم با پوست

-بافتی سبک و ژل مانند برای جذب بیشتر

-کمک به رفع اثرات به جا مانده از جوش‌های زیر پوستی

-کاهش اثر زخم‌های ناشی از جراحی، سوختگی و جراحت

نحوه مصرف: پس از شستشوی مناسب پوست، لایه نازکی از ژل اسکارلیفت را روی ناحیه اسکار مالیده و به خوبی ماساژ دهید. روزانه ۳ الی ۴ بار از ژل اسکارلیفت استفاده نمایید. در طی روز نیز حتما از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده نمایید.

ترکیبات: دایمتیکون، دایمتیکون کراس پلیمر، پارافین، تری دست-۹، پلی سوربات-۲۰، پلی آمینو پروپیل بایگوانید، پی ای جی ۴۰، هیدروژنه کستر اویل، عصاره کالاندولا، اسکوالن، عصاره آلوئه ورا، آلانتوئین، روغن جوانه ذرت، روغن دانه گل ساعتی، عصاره پیاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
حجم 25 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و تحریک شده
موارد مصرف ترمیم کننده
ترکیبات دایمتیکون، دایمتیکون کراس پلیمر، پارافین، تری دست-۹، پلی سوربات-۲۰، پلی آمینو پروپیل بایگوانید، پی ای جی ۴۰، هیدروژنه کستر اویل، عصاره کالاندولا، اسکوالن، عصاره آلوئه ورا، آلانتوئین، روغن جوانه ذرت، روغن دانه گل ساعتی، عصاره پیاز
روش مصرف پس از شستشوی مناسب پوست، لایه نازکی از ژل اسکارلیفت را روی ناحیه اسکار مالیده و به خوبی ماساژ دهید. روزانه ۳ الی ۴ بار از ژل اسکارلیفت استفاده نمایید. در طی روز نیز حتما از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید