داروتو
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم ۲۰ میلی لیتر

Prime Instant Eye Firming Cream Gel 20ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی ویتامین C و آلوی کاکادو

جلوگیری از افتادگی پلک فوقانی

سفت کننده آنی پوست دور چشم

تقویت کننده پوست اطراف چشم

دارای بافتی بسیار سبک و جذب بالا

359,000 تومان

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم موجب جلوگیری از افتادگی پلک فوقانی شده و تیرگی‌های اطراف چشم را رفع می‌کند. همچنین حاوی ترکیبات گیاهی مفید و موثری بوده و پوست را به خوبی تقویت خواهد کرد. این ژل کرم پریم از بافتی بسیار سبک برخوردار بوده و به سرعت جذب پوست می‌گردد. به علاوه بلافاصله پس از استفاده موجب سفتی پوست دور چشم می‌شود. پف زیر چشم نیز توسط این ژل کرم برطرف شده و پوست دور چشم صاف تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. این محصول حاوی ویتامین C بوده و موجب روشن شدن پوست خواهد شد. همچنین قادر است لک‌های ناشی از افزایش سن را به خوبی محو کند. این محصول از پریم محافظ DNA سلولی در برابر رادیکال‌های آزاد و مخرب بوده و برای انواع پوست نیز قابل استفاده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع تیرگی‌های اطراف چشم

-کاهش دهنده پف زیر چشم

-سفت کننده آنی پوست دور چشم

-حاوی ترکیبات گیاهی مفید و موثر

-تقویت کننده پوست اطراف چشم

-محافظ DNA سلولی در برابر رادیکال‌های آزاد و مخرب

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ۲ بار در روز صبح و شب قبل از آرایش از ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم استفاده شود. اپلیکاتور را روی حالت on قرار دهید. رول را دور تا دور حلقه چشم حرکت دهید. با انگشتان دست ضربه بزنید تا کرم جذب شود. پس از مصرف اپلیکاتور را روی حالت off قرار داده و درب محصول را ببندید.

ترکیبات: آب، بوتیلن گلایکول، الکل اتیلیک، امولینت، امولسیفایر، عصاره آلوی کاکادو، منیزیم اسکوربیل فسفات، لسیتین، ریبوز، عصاره پوست درخت ابریشم ایرانی، دروتوزاید، عصاره اسکوفیلیوم نودوسوم، عصاره آسپاراگوپسیس آمارتا، عصاره کریسانتلوم ایندیکوم، تترا هگزیل دسیل آسکوربات، صمغ زانتان، سدیم هیالورونات، گلیسیرین، مشتقات پروتئین هیدرولیز شده کنجد، پرزرواتیو

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین C و آلوی کاکادو
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد پف، لیفتینگ (سفت کننده)
ترکیبات آب، بوتیلن گلایکول، الکل اتیلیک، امولینت، امولسیفایر، عصاره آلوی کاکادو، منیزیم اسکوربیل فسفات، لسیتین، ریبوز، عصاره پوست درخت ابریشم ایرانی، دروتوزاید، عصاره اسکوفیلیوم نودوسوم، عصاره آسپاراگوپسیس آمارتا، عصاره کریسانتلوم ایندیکوم، تترا هگزیل دسیل آسکوربات، صمغ زانتان، سدیم هیالورونات، گلیسیرین، مشتقات پروتئین هیدرولیز شده کنجد، پرزرواتیو
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ۲ بار در روز صبح و شب قبل از آرایش از ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم استفاده شود. اپلیکاتور را روی حالت on قرار دهید. رول را دور تا دور حلقه چشم حرکت دهید. با انگشتان دست ضربه بزنید تا کرم جذب شود. پس از مصرف اپلیکاتور را روی حالت off قرار داده و درب محصول را ببندید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید