داروتو
تصویر  ژل کرم ویتامین ث فاربن پلاس 30 میلی لیتر
تصویر  ژل کرم ویتامین ث فاربن پلاس 30 میلی لیتر
تصویر  ژل کرم ویتامین ث فاربن پلاس 30 میلی لیتر

ژل کرم ویتامین ث فاربن پلاس 30 میلی لیتر

Farben Plus White Radiance Vitamin C Cream 50ml

دسته بندی : لیفتینگ پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب تمامی سنین

فاقد پارابن و گلوتن

روشن کننده و ضد چروک

خاصیت شاداب کنندگی و آبرسانی

حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید

کمک به رفع تیرگی‌های جای زخم و جوش

دارای بافت سبک و بدون چربی با جذب سریع

در حال تامین

جالب است بدانید که دریافت ویتامین ث به صورت موضعی، تاثیر بیشتری نسبت به روش‌های خوراکی دارد. علاوه بر آن اثر بخشی این روش بر روی پوست بیشتر است و نتایج آن نیز سریع تر قابل مشاهده است. ژل کرم ویتامین ث می‌تواند پای ثابت روتین پوستی شما باشد. درواقع اگر بخواهید کمی بیشتر از کرم مرطوب‌ کننده به پوست‌ خود برسید، یکی از اولین گزینه‌ها خرید محصولات ویتامین ث است. ژل کرم ویتامین ث فاربن پلاس، محصولی جدید و چند منظوره با بافت سبک است که حاوی ویتامین C پایدار، حاوی ویتامین B3 و هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان‌های قوی برای پوست‌های کدر است که این ترکیبات به خصوص ویتامین C کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد، در نتیجه این عمل، فرآیند پیری پوست مهار شده و پوست شما جوان تر، شاداب تر و شفاف تر می‌شود. ویتامین C علاوه بر جوانسازی پوست، خاصیت روشن کنندگی هم دارد. این محصول با خاصیت جذب سریعی که دارد، بلافاصله بعد از استفاده پوست‌های خسته و کدر را درخشان و شفاف می‌کند و پوستی سالم و جوان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های خاص:

-روشن کننده و ضد چروک

-حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید

-آنتی اکسیدان قوی برای پوست‌های کدر

-کمک به رفع تیرگی‌های جای زخم و جوش

-بهبود و رفع کدری، تیرگی و خستگی پوست

-دارای بافت سبک و بدون چربی با جذب سریع

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از محصول را روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. برای پیشگیری از لک‌های پوستی از ضد آفتاب استفاده نمایید.

ترکیبات: گلیسیرین، روغن معدنی، ستیل الکل، گلیسیریل مونو استئارات، استئاریک اسید، پترولاتیوم، ویتامین سی پایدار، کره شی بارتر، دایمتیون، ستئارت-۲۵، سیکلوپنتاسیلاکسن، تری اتانولامین، نیاسینامید، فنوکسی اتانول، کربومر ادتا، سدیم پی سی ای، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، ویتامین B3، سیتریک اسید، هیالورونیک اسید، آب

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فاربن - Farben
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تابش نور
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین C
فاقد پارابن و گلوتن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده، ضد لک و ضد چروک
ترکیبات گلیسیرین، روغن معدنی، ستیل الکل، گلیسیریل مونو استئارات، استئاریک اسید، پترولاتیوم، ویتامین سی پایدار، کره شی بارتر، دایمتیون، ستئارت-۲۵، سیکلوپنتاسیلاکسن، تری اتانولامین، نیاسینامید، فنوکسی اتانول، کربومر ادتا، سدیم پی سی ای، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، ویتامین B3، سیتریک اسید، هیالورونیک اسید، آب
روش مصرف مقدار مناسبی از ژل را پس از هر بار اصلاح، اپیلاسیون یا لیزر روی پوست مالیده ماساژ دهید تا جذب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید., دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
محفظه نگهدارنده کاسه‌ایی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید