داروتو
تصویر  کاندوم انرژی سکرت کاپوت ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم انرژی سکرت کاپوت ۱۲ عددی

کاندوم انرژی سکرت کاپوت ۱۲ عددی

Kapoot Energy Secret Condoms 12pcs

ویژگی ها

لاتکس نازک، حساس و حلقوی

انرژی بخش و حجم دهنده

پهنای کاندوم ۵۰ تا ۵۴ میلی متر

رایحه بسیار مطبوع و تحریک کننده جنسی

افزایش دهنده جریان خون در ناحیه تناسلی

مناسب بانوان با نیاز به تحریک فیزیکی بیشتر

حاوی لوبریکنت، عصاره‌های ساوپالمتو، ویتامین B3 و آل آرژنین

در حال تامین

کاندوم نه تنها راه موثری جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته است، بلکه یکی از بهترین روش‌ها جهت جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی است. عفونت‌های اندام جنسی چه مرد و چه زن ممکن است عموما از راه‌های مقاربتی ایجاد شوند، اما رعایت نکردن بهداشت فردی باعث رشد باکتریایی و میکروبی در اندام جنسی می‌شود. کاندوم Energy Secret کاپوت یکی از محصولات بهداشتی برای زوجین است که موجب جلوگیری از بارداری ناخواسته شده و از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی نیز پیشگیری می‌کند. کاندوم کاپوت با وجود عصاره‌های ساوپالمتو، ویتامین B3 و آل آرژنین دارای خاصیت آبرسان، ضد التهاب و ضد عفونی کننده است که از عفونت ناحیه تناسلی جلوگیری می‌کند. کاندوم انرژی سکرت کاپوت با سطح حلقوی خود مناسب بانوانی است که برای دست یافتن به بیشترین لذت جنسی نیاز به تحریک فیزیکی بیشتری دارند.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش دهنده جریان خون در ناحیه تناسلی

-حاوی لوبریکنت مخصوص کاندوم‌های نازک

-رایحه بسیار مطبوع و تحریک کننده جنسی

-سطح حلقوی برای ایجاد تحریک جنسی

-پهنای کاندوم ۵۰ تا ۵۴ میلی متر

-لاتکس نازک، حساس و حلقوی

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی لوبریکنت، عصاره‌های ساوپالمتو، ویتامین B3 و آل آرژنین
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید