داروتو
تصویر  کاندوم تاخیری مضاعف Max Delay کاپوت ۳ عددی
تصویر  کاندوم تاخیری مضاعف Max Delay کاپوت ۳ عددی

کاندوم تاخیری مضاعف Max Delay کاپوت ۳ عددی

Kapoot Max Delay Condoms 3pcs

ویژگی ها

لذت بیشتر برای آقایان و خانم‌ها

حاوی ماده موثر تاخیری بیشتر

رایحه بسیار مطبوع و تحریک کننده

کنترل انزال برای احساس لذت طولانی ‌تر

لاتکس نازک و محکم به همراه رایحه فوق العاده مطبوع برای افزایش میل جنسی

در حال تامین

کاربرد اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری است. در این روش جلوگیری از بارداری، منی مرد درون این پوشش خاص ریخته می‌شود، به همین دلیل از ورود اسپرم‌ها با داخل رحم زن و تشکیل لقاح جلوگیری به عمل می‌آید. کاندوم تاخیری مضاعف Max Delay کاپوت با فرمولاسیون جدید و رایحه‌ای بی نظیر، موجب تحریک پذیری بیشتر و همچنین تاخیر در انزال آقایان می‌شود. از آنجایی که از هر ۳ مرد یک نفر دچار مشکل زود انزالی است، بدین ترتیب افرادی که دارای مشکل زود انزالی هستند با استفاده از این کاندوم تاخیری مضاعف مضاعف کاپوت می‌توانند زمان رابطه خود را افزایش داده و شریک جنسی خود را نیز به ارگاسم برسانند. تاخیر در انزال آقایان، رضایت جنسی را برای زوجین به همراه داشته و باعث مستحکم ‌تر شدن و پایدار تر شدن روابط می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-لذت بیشتر برای آقایان و خانم‌ها

-حاوی ماده موثر تاخیری بیشتر

-رایحه بسیار مطبوع و تحریک کننده

-کنترل انزال برای احساس لذت طولانی ‌تر

-لاتکس نازک و محکم به همراه رایحه فوق العاده مطبوع برای افزایش میل جنسی

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 3
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی ماده موثر تاخیری
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید