داروتو
تصویر  کاندوم کلاسیک آلوئه ورا کدکس ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم کلاسیک آلوئه ورا کدکس ۱۲ عددی

کاندوم کلاسیک آلوئه ورا کدکس ۱۲ عددی

Nach Kodex Model Classic Aloevera Condoms 12pcs

ویژگی ها

نازک و مقاوم

جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی

به همراه لوبریکنت پایدار و رایحه مطبوع

ساخته شده از لاتکس با کیفیت فوق‌العاده بالا

موجودی کالا 163

در حال تامین

کاندوم راهی مطمئن برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی است. با استفاده از کاندوم از انتقال بیماری‌های مقاربتی نظیر ایدز، هپاتیت، سیفلیس و سوزاک می‌توان پیشگیری نمود. کاندوم کلاسیک آلوئه ورا کدکس دارای ماده روان کننده بوده و موجب بالا بردن لذت جنسی می‌شود. این کاندوم با لاتکس طبیعی و با کیفیت فوق‌العاده بالا جهت حفاظت، اطمینان و راحتی آقایان در نظر گرفته شده است. پهنای این کاندوم ۵۲ میلی متر است و طول آن تقریبا ۱۷۰ میلی متر می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-نازک و مقاوم

-جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی

-به همراه لوبریکنت پایدار و رایحه مطبوع

-ساخته شده از لاتکس با کیفیت فوق‌العاده بالا

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. 

عنوان مشخصه
برند ناچ کدکس - Nach Kodex
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی لوبریکنت
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید