داروتو
تصویر  کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا ۵۰ گرم

کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا ۵۰ گرم

Doctor Jila Anti Chap Cream 50gr

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

ترمیم کننده و کاهش التهاب

افزایش نرمی و لطافت پوست

حاوی روغن آووکادو، آلانتونین، پانتول و پروتئین گندم

قابل استفاده برای ترک‌های دست، پا، آرنج، قوزک و زانو

47,500 تومان

کرم ترمیم ‌کننده ترک دست و پای دکتر ژیلا حاوی روغن‌ها و ترکیبات گیاهی ترمیم ‌کننده با چربی مناسب است تا بتواند شقاق و ترک پوست را برطرف کند. این کرم پینه، زبری و خشکی دست و پا، آرنج، قوزک و زانو را ترمیم می‌کند. پوست بدن انسان دارای بافتی ویژه و ظریف است که نسبت به آب و هوا، میزان تابش نور خورشید و دیگر عوامل محیطی حساس است. این عوامل می‌توانند موجب بر هم زدن تعادل آب و چربی پوست شوند، به همین دلیل معمولاً التهاب، تحریک، در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست به وجود می‌آید. خشکی زیاد پوست دست و پا می‌تواند موجب ایجاد تحریک و ترک شود. ترکیبات نرم‌ کننده، مرطوب ‌کننده، کراتولیتیک و کراتوپلاستیک موجود در کرم ترک دست و پای دکتر ژیلا در برطرف کردن این مشکل نقش مهمی دارد. کرم ترمیم کننده ترک دست و پا دکتر ژیلا، محصولی برگرفته از روغن آووکادو، آلانتونین، پانتول و پروتئین گندم بوده که سبب درمان پینه و زبری پوست دست و پا می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-ترمیم کننده

-کاهش التهاب

-رفع ترک عمیق پوست پا

-افزایش نرمی و لطافت پوست

-جلوگیری از ایجاد ترک‌های پوستی

-حاوی روغن آووکادو، آلانتونین، پانتول و پروتئین گندم

نحوه مصرف: مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. در صورت نیاز می توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد.

ترکیبات: آب دیونیزه، عصاره روغنی گل همیشه بهار، روغن بادام، لاکتات سدیم، نیاسین آمید، اسید لاکتیک، استئاریک اسید، گلیسرین، پروتئین هیدرولیز شده گندم، شی باتر، موم زنبور عسل، عصاره بید کانادایی، روغن جوانه گندم، اوره، عصاره آلوئه ورا، د-پانتنول، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، آلانتوئین، ویتامین E، اسانس، بیزابولول، ایزوتیازولین 5.1% و EDTA

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آووکادو، آلانتونین، پانتول و پروتئین گندم
قابل استفاده برای دست، پا، آرنج، قوزک و زانو
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف برطرف کننده خشکی و ترک پا، ترمیم کننده پوست
ترکیبات آب دیونیزه، عصاره روغنی گل همیشه بهار، روغن بادام، لاکتات سدیم، نیاسین آمید، اسید لاکتیک، استئاریک اسید، گلیسرین، پروتئین هیدرولیز شده گندم، شی باتر، موم زنبور عسل، عصاره بید کانادایی، روغن جوانه گندم، اوره، عصاره آلوئه ورا، د-پانتنول، بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون، آلانتوئین، ویتامین E، اسانس، بیزابولول، ایزوتیازولین 5.1% و EDTA
روش مصرف مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. در صورت نیاز می توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید