داروتو
تصویر  کرم ترمیم کننده مو سینره ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ترمیم کننده مو سینره ۱۵۰ میلی لیتر

کرم ترمیم کننده مو سینره ۱۵۰ میلی لیتر

Cinere Intense Hair Repair Cream 150ml

ویژگی ها

حاوی پروتئین‌های جوانه گندم، ویتامین B5 و E

ترمیم موهای آسیب دیده

حفظ رطوبت طبیعی مو

جلوگیری از موخوره

افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

در حال تامین

موهایی سالم و شاداب نقش مهمی در زیبایی فرد دارند که باید برای رسیدن به این مهم مراقبت و رسیدگی لازم به موها انجام شود. ترمیم ‌کننده‌ی موی سینره بدون نیاز به آبکشی بوده و جهت کاهش آثار ناشی از صدمات واردشده به موها، حالت ‌پذیری بهتر، تقویت و ترمیم مو تهیه شده است. این فرآورده از قدرت نفوذ به داخل مو برخوردار است و رطوبت لازم را به مو بخشیده و انعطاف ‌پذیری لازم را در مو ایجاد می‌کند. ترکیبات سیلیکونی موجود در این فرآورده به صورتی پیش ‌بینی شده‌اند که ضمن ایجاد یک لایه‌ِی محافظ روی مو و ایجاد حالت درخشنده و نرم در موها باعث آسانی شانه‌ کردن در حالت خیس و خشک می‌شوند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی پروتئین‌های جوانه گندم

-حاوی ویتامین B5 و E

-ترمیم موهای آسیب دیده

-حفظ رطوبت طبیعی مو

-جلوگیری از موخوره

-افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

نحوه مصرف: پس از شستشو، مقداری از کرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) بخصوص قسمت‌های میانی و انتهایی آن بمالید. سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید و پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.

ترکیبات: آب، صمغ زانتان، متیل گلوست ۲۰، استئاریل الکل، گلیسرین، ویتامین E، پلی کواترنیوم ۱۰، پانتوتنیل اتیل اتر، دایمتیکون، ستئارت ۲۰، سیکلومتیکون، آمودایمتیکون، استئاریل دایمتیکون، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم، مواد نگهدارنده، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پروتئین‌های جوانه گندم، ویتامین B5 و E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ترمیم‎ کننده مو
ترکیبات آب، صمغ زانتان، متیل گلوست ۲۰، استئاریل الکل، گلیسرین، ویتامین E، پلی کواترنیوم ۱۰، پانتوتنیل اتیل اتر، دایمتیکون، ستئارت ۲۰، سیکلومتیکون، آمودایمتیکون، استئاریل دایمتیکون، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم، مواد نگهدارنده، عطر
روش مصرف پس از شستشو، مقداری از کرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) بخصوص قسمت‌های میانی و انتهایی آن بمالید. سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید و پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید