داروتو
تصویر  کرم ترک لب دکتر ژیلا SPF20 بی رنگ ۱۲ گرم
تصویر  کرم ترک لب دکتر ژیلا SPF20 بی رنگ ۱۲ گرم
تصویر  کرم ترک لب دکتر ژیلا SPF20 بی رنگ ۱۲ گرم
تصویر  کرم ترک لب دکتر ژیلا SPF20 بی رنگ ۱۲ گرم

کرم ترک لب دکتر ژیلا SPF20 بی رنگ ۱۲ گرم

Doctor Jila Lip Balm SPF20⁺ 12gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

نرم کننده و مرطوب کننده لب

بی رنگ و دارای SPF20

برطرف کردن خشکی و شقاق لب

رنگ سفید بدون اسانس

رنگ مشکی با اسانس قهوه

رنگ صورتی با اسانس میوه

حاوی روغن زیتون، ویتامین C، ویتامین E، روغن آووکادو و روغن جوجوبا

در حال تامین

بسیاری از افراد با تغییر فصل یا محیط زندگی که دارای آب و هوای خشک و کوهستانی می‌باشد از خشکی و ترک برداشتن لب رنج می‌برند. اگر پوست حساس لب ترک بردارد و به طور مدام خشک شود، ممکن است در کوتاه ترین زمان و با بیشتر شدن ترک، پوست لب کنده شود و خون سطح لب را فرا بگیرد. برای جلوگیری از این اتفاق برند محبوب دکتر ژیلا، کرم ترک لب را به شما عزیزان معرفی می‌نماید. این محصول با ترکیبات بی نظیری که دارد از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و التیام بخش که در پایه به خصوصی از چربی فرموله شده است می‌تواند به برطرف شدن خشکی پوست لب کمک بسیاری کند. این محصول حاوی روغن زیتون، ویتامین C، ویتامین E، روغن آووکادو و روغن جوجوبا است که از ترکیبات نرم کنندگی این کم می باشند. برای داشتن اثر بخشی مناسب بهتر است در تمام فصول سال به طور منظم از کرم لب استفاده شده تا از به وجود آمدن هرگونه خشکی، ترک و شقاق لب پیشگیری شود.

ویژگی‌های خاص:

-نرم کننده و مرطوب کننده لب

-رنگ سفید بدون اسانس

-رنگ مشکی با اسانس قهوه

-رنگ صورتی با اسانس میوه

-برطرف کردن خشکی و شقاق لب

نحوه مصرف: مقداری از کرم را روی لب گذاشته، با انگشت تمیز و با ملایمت پخش نمایید. با توجه به میزان خشکی یا دستور پزشک این عمل را چند بار در طول روز تکرار کنید. در شرایط نامطلوب، برای رسیدن به بهترین اثر، استفاده از کرم را هر ۲ ساعت یک بار تجدید نمایید.

ترکیبات: آب، روغن جوجوبا، لاناتلیس، اولیوم ۱۰۰۰ (روغن زیتون)، روغن بابونه، BHT، دپانتنول، ویتامین E، آلانتوئین، ویتامین A، لستیل، روغن آووکادو، پارسول ۱۷۸۹، پارسول MCX، سوپر هارتولان، وازلین، اکتیل دودکانول، دیگر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی محصول از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 12 گرم
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن زیتون، ویتامین C، ویتامین E، روغن آووکادو و روغن جوجوبا
قابل استفاده برای لب
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف برطرف کننده خشکی و شقاق
SPF +20
ترکیبات آب، روغن جوجوبا، لاناتلیس، اولیوم ۱۰۰۰ (روغن زیتون)، روغن بابونه، BHT، دپانتنول، ویتامین E، آلانتوئین، ویتامین A، لستیل، روغن آووکادو، پارسول ۱۷۸۹، پارسول MCX، سوپر هارتولان، وازلین، اکتیل دودکانول، دیگر افزودنی‌های مجاز
روش مصرف مقداری از کرم را روی لب گذاشته، با انگشت تمیز و با ملایمت پخش نمایید. با توجه به میزان خشکی یا دستور پزشک این عمل را چند بار در طول روز تکرار کنید. در شرایط نامطلوب، برای رسیدن به بهترین اثر، استفاده از کرم را هر ۲ ساعت یک بار تجدید نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی محصول از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید