داروتو
سی گل کرم ترک پا
سی گل کرم ترک پا
سی گل کرم ترک پا

کرم ترک پا انواع پوست سی گل ۵۰ میلی ‌لیتر

Seagull Podiatry Cream 50ml

ویژگی ها

از بین برنده پینه‌ها و میخچه پا

پیشگیری و درمان ترک و پینه پوست

لایه ‌برداری و بازسازی سلول‎های پوست

مرطوب‎کننده و بهبود دهنده خشکی کف پا

ایجاد نرمی، لطافت و شادابی بر روی پوست

59,000 تومان

کرم ترک پای سی گل به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی قادر است خشکی پوست پا، ترک‌های زبر و خشن و ضخیم بر روی پاشنه پا و نواحیه پینه دار روی مچ پا، زانو و آرنج را از بین ببرد و باعث ایجاد پوستی نرم در این نواحی شود. این کرم دارای خاصیت ضد عفونی کننده و سفت کننده بوده و می‌تواند پوسته‌ها و سلول‌های مرده را از روی پوست پا جدا کند و باعث درمان پینه‌ها و ترک کف پا شود. در فرمولاسیون این کرم از مواد مرطوب کننده بسیار قوی استفاده شده است که می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند و از ایجاد خشکی بر روی پوست جلوگیری کند. بافت این کرم بسیار نرم و سبک بوده و پس از استفاده به سرعت جذب پوست می‌شود. از همین رو برای افرادی که از احساس چربی بر روی پوست خوششان نمی‌آید بسیار مناسب است. این محصول به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا و مضر برای تمامی افراد با هر نوع پوست به خصوص پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب می‌باشد. این کرم از ایجاد حس سوزش در پاها نیز جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-سرعت جذب بالا

-دارای بافت سبک

-دارای خاصیت ضد عفونی

-دارای خاصیت ضد التهاب

-قابل استفاده بر روی تمامی پوست‌ها

-ایجاد نرمی، لطافت و شادابی بر روی پوست

نحوه مصرف: برای استفاده از کرم ترک پا کافی است روزانه یک الی دو بار مقداری از کرم را بر روی پوست پای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

ترکیبات: آب مقطر، پلی ایزوبوتن هیدروژنه، ستیل الکل، سیلیکون، روغن نارگیل، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسرین، لانولین، عصاره بید، عصاره آلوئه‌ورا، روغن تخم کدو تنبل، روغن گردو، روغن کاج، شی باتر، روغن معدنی، آلانتوئین، ویتامین E، اسید سالسیلیک، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: اگر التهاب پوستی رخ داد، مصرف آن را قطع و با پزشک مشورت کنید. از تماس با چشم، دهان و غشاهای مخاطی اجتناب شود. روی نواحی زخم یا ملتهب استفاده نشود. فقط برای استعمال خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن تخم کدو تنبل، عصاره بید
قابل استفاده برای کف پا
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف برطرف کننده خشکی و ترک پا
ترکیبات آب مقطر، پلی ایزوبوتن هیدروژنه، ستیل الکل، سیلیکون، روغن نارگیل، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسرین، لانولین، عصاره بید، عصاره آلوئه‌ورا، روغن تخم کدو تنبل، روغن گردو، روغن کاج، شی باتر، روغن معدنی، آلانتوئین، ویتامین E، اسید سالسیلیک، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف برای استفاده از کرم ترک پا کافی است روزانه یک الی دو بار مقداری از کرم را بر روی پوست پای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
هشدار مصرف اگر التهاب پوستی رخ داد، مصرف آن را قطع و با پزشک مشورت کنید. از تماس با چشم، دهان و غشاهای مخاطی اجتناب شود. روی نواحی زخم یا ملتهب استفاده نشود. فقط برای استعمال خارجی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید