داروتو
تصویر  کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر
تصویر  کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر

کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر

Cinere Cracked Heel Foot Cream 65ml

ویژگی ها

مؤثر در رفع ترک‌های پاشنه پا

ایجاد نرمی و لطافت در پوست زانو و آرنج

حاوی مواد مؤثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک‌های پا

دارای مواد کراتولیتیک جهت از بین بردن سلول‌های مرده پوست

95,000 تومان

کرم ترک پا سینره با بهره گیری از خواص ضد التهابی و التیام  قادر است ترک‌های پا را به سرعت بهبود بخشد و درد و سوزش ناشی از این ترک‌ها را از بین ببرد. وجود مواد لایه بردار در کرم ترک پا سینره باعث می‌شود تا لایه‌های آسیب دیده پوست سریعاً از پوست جدا شوند و جای خود را به پوست تازه بدهند در نتیجه پس از مدتی ترک‌ها به سرعت از بین می‌روند و پوست نرمی و لطافت خود را باز می‌یابد. اسکوالن موجود در این محصول مرطوب کننده قوی است و به همراه شی باتر، که خواص آنتی اکسیدانی داشته، رطوبت رسانی عمقی است و پوست را بازسازی می‌کند و التهاب آن را از بین می‌برد، پوست را نرم می‌کند. با مصرف کرم ترک پا سینره کلاژن سازی افزایش یافته و متابولیسم سلولی زیاد می‌شود و پوست خود را بازیابی می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی روغن کالاندولا (گل همیشه بهار) و روغن گل رز وحشی

-مؤثر در رفع ترک‌های پاشنه پا

-ایجاد نرمی و لطافت در پوست زانو و آرنج

-حاوی مواد مؤثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک‌های پا

-دارای مواد کراتولیتیک جهت از بین بردن سلول‌های مرده پوست

نحوه مصرف: در مورد ترک‌های شدید روزی ۲ الی ۳ بار پس از شستشو با آب گرم، روی محل ترک‌ها بمالید. در ترک‌های خفیف هر شب پس از شستشو با آب گرم، روی ترک‌ها بمالید و ماساژ دهید. ترجیحا از جوراب نخی یا پد پاشنه نخی در مدت درمان استفاده کنید و پوشیدن کفش مناسب نیز توصیه می‌گردد.

ترکیبات: آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اتیل هگزیل سالیسیلات، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، تیتانیوم دی اکساید، آلفا توکوفرول، C۱۲-۱۵ آلکین بنزوات، دایمتیکون، سیکلومتیکون، تری اتانول آمین، فنیل بنزیمیدازول سولفونیک اسید، آلفا بیزابولول، گلیسرین، امولسی فایر، مواد نگهدارنده، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 65 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی روغن کالاندولا (گل همیشه بهار) و روغن گل رز وحشی
قابل استفاده برای پا
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد ترک
ترکیبات آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اتیل هگزیل سالیسیلات، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، تیتانیوم دی اکساید، آلفا توکوفرول، C۱۲-۱۵ آلکین بنزوات، دایمتیکون، سیکلومتیکون، تری اتانول آمین، فنیل بنزیمیدازول سولفونیک اسید، آلفا بیزابولول، گلیسرین، امولسی فایر، مواد نگهدارنده، عطر
روش مصرف در مورد ترک‌های شدید روزی ۲ الی ۳ بار پس از شستشو با آب گرم، روی محل ترک‌ها بمالید. در ترک‌های خفیف هر شب پس از شستشو با آب گرم، روی ترک‌ها بمالید و ماساژ دهید. ترجیحا از جوراب نخی یا پد پاشنه نخی در مدت درمان استفاده کنید و پوشیدن کفش مناسب نیز توصیه می‌گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید