داروتو
تصویر  کرم دست رینوتریو هانی شی پوست‌های آسیب دیده و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم دست رینوتریو هانی شی پوست‌های آسیب دیده و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم دست رینوتریو هانی شی پوست‌های آسیب دیده و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر

کرم دست رینوتریو هانی شی پوست‌های آسیب دیده و خشک نئودرم ۵۰ میلی لیتر

Neuderm Re Nutrive Honey She Hand Cream For Normal & Dry Skins 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های آسیب دیده و خشک

ترمیم کننده و تغذیه پوست

رفع خشکی و زبری پوست

نرم کننده و لطافت و شفافیت پوست

حاوی ویتامین E، شی باتر و عصاره عسل

فاقد مواد نگهدارنده و پارابن

در حال تامین

یکی از مشکلات شایع در دنیای امروز، خشکی پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می‌باشد که متاسفانه اکثر ما در زندگی‌های شهری با خشکی پوست مواجه‌ایم و همچنین شکنندگی ناخن‌ها را به دنبال این مشکل، شاهد هستیم. کرم دست رینوتریو هانی شی نئودرم برای افرادی که پوست نسبتا خشکی دارند، مناسب می‌باشد. از دیگر اثرات این ترکیب ضد التهاب بودن این کرم است. بسیاری از خانم‌ها در اثر شستشو با مواد شوینده، دچار خشکی و گاهی هم التهاب بر روی پوست می‌شوند که به آن‌ها استفاده از این کرم توصیه می‌شود. برای برطرف کردن حالت خشن و زبر شدن پوست دست، عسل می‌تواند خاصیت ترمیمی خود را اعمال کرده و طراوت و شادابی را به آن بازگرداند. از آنجایی که همه‌ی افراد استفاده‌ی زیادی از دست‌های خود در طول شبانه روز دارند و بیشترین عضوی است که با انواع شوینده در تماس است، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. کرم دست رینوتریو هانی شی نئودرم با ترکیبات فوق العاده‌اش، به عنوان یک مرطوب کننده‌ی موثر برای تامین پوستی زیبا، شفاف و نرم به حساب می‌آید.

ویژگی‌های خاص:

-ترمیم کننده و تغذیه پوست

-رطوبت رسان عالی

-رفع خشکی و زبری پوست

-نرم کننده و لطافت و شفافیت پوست

-چرب کننده مناسب ناخن‌ها

-فاقد مواد نگهدارنده و پارابن

نحوه مصرف: مقدار مناسب از کرم دست نئودرم را بر روی پوست تمیز دست‌ها به آرامی بمالید تا کاملا جذب شود. استفاده مداوم از کرم دست رینوتریو هانی شی منجر به افزایش میزان آب پوست شده و حس نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌کند. استفاده از این محصول به ویژه پس از هر بار شستن دست‌ها، استعمال هرگونه مواد شوینده و یا قرار گرفتن در معرض آب و هوای سرد و خشک توصیه می‌شود.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، گلیسرین، گلیسریل استئارات، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسرید، ایزو استئاریل ایزو استئارات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، پنتا اریتریتیل تترا آکریلات/آکریلات کاپریلیک، بوتی رس پرمیوم پارکی بوتر، عصاره مل، پترولاتیوم، سوربیتان استئارات، ستیل پالمیتات، ستئاریت -۲۰، پتاسیم سیتل فسفات، پلی اکریل آمید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لاریت-۷، لانولین، توکوفریل استات (ویتامین E)، بوتیلن گلیکول، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول،کلروفنسین، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند نئودرم - Neuderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E، شی باتر و عصاره عسل
فاقد مواد نگهدارنده و پارابن
قابل استفاده برای دست و ناخن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و خشک
موارد مصرف رفع خشکی و زبری پوست
ترکیبات آب، پارافین مایع، گلیسرین، گلیسریل استئارات، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسرید، ایزو استئاریل ایزو استئارات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، پنتا اریتریتیل تترا آکریلات/آکریلات کاپریلیک، بوتی رس پرمیوم پارکی بوتر، عصاره مل، پترولاتیوم، سوربیتان استئارات، ستیل پالمیتات، ستئاریت -۲۰، پتاسیم سیتل فسفات، پلی اکریل آمید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لاریت-۷، لانولین، توکوفریل استات (ویتامین E)، بوتیلن گلیکول، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول،کلروفنسین، عطر
روش مصرف مقدار مناسب از کرم دست نئودرم را بر روی پوست تمیز دست‌ها به آرامی بمالید تا کاملا جذب شود. استفاده مداوم از کرم دست رینوتریو هانی شی منجر به افزایش میزان آب پوست شده و حس نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌کند. استفاده از این محصول به ویژه پس از هر بار شستن دست‌ها، استعمال هرگونه مواد شوینده و یا قرار گرفتن در معرض آب و هوای سرد و خشک توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید