داروتو
تصویر  کرم دست و صورت روغن بادام پوست‌های معمولی تا خشک شون ۱۵۰ میلی لیتر

کرم دست و صورت روغن بادام پوست‌های معمولی تا خشک شون ۱۵۰ میلی لیتر

Schon Hand & Face Cream Almond Oil For Normal & Dry Skins 150ml

54,500 تومان

کرم دست و صورت روغن بادام پوست‌های معمولی تا خشک شون از دیگر محصولات پرطرفدار شون است که قادر است پوستی لطیف و نرم را به شما هدیه دهد و مدت زمان زیادی از رطوبت پوست صورت و دستان شما محافظت نماید. این کرم حاوی روغن بادام است که موجب افزایش لطافت و نرمی پوست دست و صورت و گردن شده و خشکی پوست را رفع خواهد کرد. روغن بادام از روغن‌های بسیار مفیدی است که سرشار از اسیدهای چرب ضروری بوده که موجب تقویت و ترمیم پوست خواهد شد. به علاوه این محصول حاوی ویتامین E، پروتئین، پتاسیم و روی بوده و مواد مغذی مورد نیاز را به پوست می‌رساند، به علاوه کلاژن سازی پوست را افزایش داده و چین و چروک‌های سطحی و خطوط ریز را به سرعت از بین می‌برد. کرم دست و صورت روغن بادام شون از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پوستی زیبا و شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش کلاژن سازی پوست

-رفع چین و چروک‌های سطحی و خطوط ریز

-رفع خشکی پوست

-کاهش دهنده فعالیت رادیکال‌های آزاد

-تقویت کننده و ترمیم کننده پوست

-حاوی ویتامین E، پروتئین، پتاسیم و روی

-حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از تبخیر شدن آب پوست

نحوه مصرف: هر روز به آرامی روی پوست تمیز دست و صورت ماساژ دهید و در صورت نیاز در طول روز تکرار نمایید.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، روغن بادام، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لانولین، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت ۷، پروپیلن گلیکول، عطر، کلرفنسین، متیل ایزو تیازولینون، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، هگزیل سینامال، لینالول، بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، ژرانیول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
محفظه نگهدارنده روغن بادام، ویتامین E، پروتئین، پتاسیم و روی, کاسه‌ایی
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، روغن بادام، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لانولین، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت ۷، پروپیلن گلیکول، عطر، کلرفنسین، متیل ایزو تیازولینون، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، هگزیل سینامال، لینالول، بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، ژرانیول
روش مصرف هر روز به آرامی روی پوست تمیز دست و صورت ماساژ دهید و در صورت نیاز در طول روز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید