داروتو
تصویر  کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم

کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم

Doctor Jila Hand & Nail Cream 50gr

دسته بندی : ترمیم ناخن
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی پیش ساز ویتامین B5

موجب نرمی و لطافت پوست

رفع خشکی زبری پوست و ناخن

حفظ رطوبت لایه شاخی پوست دست

حاوی روغن بادام، دپانتنول و فاکتورهای طبیعی پوست

در حال تامین

یکی از مشکلات شایع در اثر این عوامل، خشکی و ترک پوست دست و اطراف ناخن است. خشکی پوست دست و ناخن و هر قسمت دیگر پوست بدن به معنای عدم وجود آب کافی در لایه شاخی پوست بوده که سبب ایجاد اختلال در عملکرد طبیعی این لایه می‌شود. خشکی پوست با توجه به عوامل ایجاد کننده، می‌تواند با علائمی همچون پوسته ریزی ساده، ترک خوردن و یا حتی خون ریزی همراه باشد. کرم دست و ناخن دکتر ژیلا ۵۰ گرم با برخورداری از روغن بادام شیرین، فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست و د-پانتنول، مرطوب کننده و امولینت قوی دست و کوتیکول ناخن می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی پیش ساز ویتامین B5

-موجب نرمی و لطافت پوست

-رفع خشکی زبری پوست و ناخن

-حفظ رطوبت لایه شاخی پوست دست

-حاوی روغن بادام، دپانتنول و فاکتورهای طبیعی پوست

نحوه مصرف: مقدار کافی از کرم، سه تا پنج بار در روز روی پوست تمیز دست و کوتیکول ناخن، به آرامی و تا جذب کامل ماساژ دهید. پس از هر بار شستشو و تماس دست با آب و مواد شوینده، استفاده از محصول را تجدید کنید. استفاده از محصول پس از مانیکور و پدیکور پیشنهاد می‌شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، پلی گلیسیریل ۳ متیل گلوکز دی استئارات، سدیم لاکتات، سدیم پی سی ای، اوره، اینوزیتول، نیاسین آمید، روغن بادام، ویتامین C، دکاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ویتامین B5، لانولین الکل، آلانتوئین، اسانس، استئاریل اکتانوات، ایزوپروپیل میریستات، متیل و پروپیل پارابن

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن بادام، دپانتنول و پیش ساز ویتامین B5
قابل استفاده برای دست و ناخن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب دیونیزه، پلی گلیسیریل ۳ متیل گلوکز دی استئارات، سدیم لاکتات، سدیم پی سی ای، اوره، اینوزیتول، نیاسین آمید، روغن بادام، ویتامین C، دکاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ویتامین B5، لانولین الکل، آلانتوئین، اسانس، استئاریل اکتانوات، ایزوپروپیل میریستات، متیل و پروپیل پارابن
روش مصرف مقدار کافی از کرم، سه تا پنج بار در روز روی پوست تمیز دست و کوتیکول ناخن، به آرامی و تا جذب کامل ماساژ دهید. پس از هر بار شستشو و تماس دست با آب و مواد شوینده، استفاده از محصول را تجدید کنید. استفاده از محصول پس از مانیکور و پدیکور پیشنهاد می‌شود.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید