داروتو
تصویر  کرم دور چشم سه کاره راسن ۳۰ میلی لیتر

کرم دور چشم سه کاره راسن ۳۰ میلی لیتر

Rassan Multi Benefit Eye Contour Cream 30ml

دسته بندی : ضد چروک دور چشم
ویژگی ها

تامین رطوبت مورد نیاز بافت دور چشم

ضد چین و چروک‌های اطراف چشم

استحکام بخش پوست اطراف چشم

ایجاد کننده سفتی پوست اطراف چشم

در حال تامین

پوست دور چشم معمولاً بسیار نازک تر و حساس تر از سایر قسمت‌های پوست صورت می‌باشد. هر چه سن بالاتر می‌رود این پوست نازک تر خواهد شد. یکی از موثرترین روش‌ها برای حل مشکلات مختلف مربوط به پوست اطراف چشم، استفاده از کرم دور چشم سه کاره راسن است. این کرم هم در بهبود آرامش پلک چشم و هم کاهش پف آزاردهنده‌ی آن، تأثیر بسیار زیادی دارد. کرم دور چشم راسن با تقویت بافت همبند پوست اطراف چشم، باعث افزایش سفتی در این قسمت می‌شود و از پوست دور چشم در مقابل اثرات منفی نور خورشید (اشعه‌های فرانبفش) محافظت می‌کند. وجود ماده مؤثر REGU-AGE و Pepha-Tight در ترکیبات کرم راسن باعث شده تا استفاده از این محصول، نقش مهمی در کاهش خطوط اطراف چشم داشته باشد.  

ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای استفاده زیر آرایش

-محرک سنتز الاستین و کلاژن

-کاهش دهنده پف و تیرگی دور چشم

-ماده مؤثر REGU-AGE و Pepha-Tight

-ایجاد کننده رطوبت و کاهش التهابات دور چشم و جلوگیری از صدمات اشعه UV

نحوه مصرف: صبح و شب به مقدار کم از کرم راسن را به وسیله‌ی حرکات ضربه‌ای آرام با سر انگشت به اطراف پوست چشم مالیده تا جذب پوست گردد.

ترکیبات: پروتئین هیدرولیز شده برنج و سویا همراه با اکسیدو ردوکتاز الکیل بنزوات، C۱۲-۱۵، سیکلومتیکون، گلیسریل مونو استئارات، پروپیلن گلایکول، کاپریک تری گلیسیرید، عصاره جلبک و پلیمر پلی ساکارید، الکل، ساکروز لورت، آب صمغ زانتان، اسانس، آب دیونیزه و نگهدارنده‌ها

هشدار مصرف:  در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند راسن - Rassan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار فیسا
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پروتئین هیدرولیز شده برنج
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد پف، ضد تیرگی و ضد چروک دوست اطراف دور چشم
ترکیبات پروتئین هیدرولیز شده برنج و سویا همراه با اکسیدو ردوکتاز الکیل بنزوات، C۱۲-۱۵، سیکلومتیکون، گلیسریل مونو استئارات، پروپیلن گلایکول، کاپریک تری گلیسیرید، عصاره جلبک و پلیمر پلی ساکارید، الکل، ساکروز لورت، آب صمغ زانتان، اسانس، آب دیونیزه و نگهدارنده‌ها
روش مصرف صبح و شب به مقدار کم از کرم راسن را به وسیله‌ی حرکات ضربه‌ای آرام با سر انگشت به اطراف پوست چشم مالیده تا جذب پوست گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای ۲۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید