داروتو
سی گل کرم دور چشم
سی گل کرم دور چشم
سی گل کرم دور چشم

کرم دور چشم ضد چروک و تیرگی سی گل ۲۰ میلی ‌لیتر

Seagull Eye Contour Cream 20ml

دسته بندی : ضد چروک دور چشم
ویژگی ها

کاهش پف، تیرگی و تغییر رنگ دور چشم

ضد چروک، پف و سیاهی دور چشم

حاوی ویتامین‌های A و C و E

مناسب برای انواع پوست

فاقد تست حیوانی

158,000 تومان

کرم دور چشم ضد چروک و تیرگی سی گل ۲۰ میلی ‌لیتر، می‌تواند به خوبی از پوست دور چشم محافظت کند. شما عزیران می‌توانید به صورت منظم و روزانه از آن استفاده کنید و در نهایت پوستی صاف و نرم داشته باشید. این کرم دارای بافت بیار نرم و سبک می‌باشد و به حفظ سلامت و شادابی، جوانی و کاهش تیرگی و پف زیر چشم کمک بسیار زیادی می‌کند. این کرم با تامین رطوبت مورد نیاز پوست قادر است از حرکت ماهیچه‌ها در زیر پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شود. از این رو پس از استفاده از آن چین و چروک‌های روی پوست شما کم شده و از بین می‌روند.

ویژگی‌های خاص:

-ضد چروک

-حاوی مواد معدنی

-از بین برنده پف زیر چشم

-مرطوب کننده و شاداب کننده

-تامین کننده مواد مغذی پوست

-افزایش شفافیت پوست دور چشم

-جلوگیری از افزایش چروک‌های دور چشم

-بهبود تیرگی دور چشم ناشی از افزایش سن

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کمی کرم را روزی دوبار با حرکات چرخشی ملایم، روی پوست پاک شده دور چشم ماساژ داده تا جذب شود. پس از ۱۰ دقیقه می‌توان لوازم آرایشی را استفاده کرد.

ترکیبات: آب مقطر، گلیسریل اولئات، لونولین الکل، دودکاهیدرواسکوالن، متیل سلولز، گلیسرین، لیپوزوم آلفا هیدروکسی اسید کنسانتره، لیپوزوم ویتامین A، Cو E، ویتامین کنسانتره، سدیم پیودولات، متیل و پروپیل، پارابن

هشدار مصرف: مقداری از کرم دور چشم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. در صورت بروز حساسیت، از ادامه مصرف آن صرف نظر کرده و با پزشک خود مشورت کنید. از مصرف این کرم بر روی پوست‎های حساس یا آسیب دیده (زخم یا بریدگی) خودداری فرمایید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. در نواحی زخمی یا ملتهب پوست استفاده نشود. این کرم برای استفاده موضعی است.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های A و C و E
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک، ضد پف و ضد تیرگی دور چشم
ترکیبات آب مقطر، گلیسریل اولئات، لونولین الکل، دودکاهیدرواسکوالن، متیل سلولز، گلیسرین، لیپوزوم آلفا هیدروکسی اسید کنسانتره، لیپوزوم ویتامین A، Cو E، ویتامین کنسانتره، سدیم پیودولات، متیل و پروپیل، پارابن
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کمی کرم را روزی دوبار با حرکات چرخشی ملایم، روی پوست پاک شده دور چشم ماساژ داده تا جذب شود. پس از ۱۰ دقیقه می‌توان لوازم آرایشی را استفاده کرد.
هشدار مصرف مقداری از کرم دور چشم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. در صورت بروز حساسیت، از ادامه مصرف آن صرف نظر کرده و با پزشک خود مشورت کنید. از مصرف این کرم بر روی پوست‎های حساس یا آسیب دیده (زخم یا بریدگی) خودداری فرمایید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. در نواحی زخمی یا ملتهب پوست استفاده نشود. این کرم برای استفاده موضعی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید