داروتو
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم
تصویر  کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم

کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن بیوتی ۲۰ گرم

Ardene Beauty Liposome Eye-Contour Cream 20gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

کاهش چروک اطراف چشم

رفع تیرگی و پف زیر چشم

کاهش افتادگی پلک

مرطوب کننده

حاوی آنتی اکسیدان

حاوی كلاژن، الاستين، هيدروكسی پرولين و ليپوزوم

در حال تامین

با توجه به اهمیت بسیار زیاد حالت اطراف چشم‌ها در سلامت و زیبایی چهره، لزوم استفاده از فرآورده‌های دور چشم جهت پیشگیری از پیری زودرس پوست اطراف چشم‌ها ضروری به نظر می‌رسد. کرم دور چشم آردن بر پایه لیپوزوم محصولی است که حاصل تلاش مستمر متخصصین این لابراتوار می‌باشد. در تولید این فرآورده به نکاتی از قبیل فرموله نمودن محصولی با ساختار یک کرم دور چشم مناسب، سازگاری فرآورده با پوست و استفاده از مواد اولیه مرغوب توجه خاص مبذول شده است، همچنین این کرم حاوی کلاژن، الاستین و همچنین هیدروکسی پرولین است که باعث کاهش افتادگی زیر چشم و پلک‌ها شده و انعطاف پذیری و استحکام پوست اطراف چشم را بازسازی می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مرطوب کننده

-تنظیم چربی پوست

-حاوی آنتی اکسیدان

-کاهش چروک اطراف چشم

-رفع تیرگی و پف زیر چشم

-کاهش افتادگی پلک

-احیا و بازسازی پوست

-حاوی روغن جوانه گندم، رتينول، ويتامين‌های C و E

نحوه مصرف: ابتدا دست‌ها را تمیز نموده، اطراف چشم‌ها را با ملایمت تمیز و خشک نمایید. و سپس مقدار لازم از کرم دور چشم لیپوزوم را ۲ نوبت در شبانه روز (صبح و شب) با انگشت روی پوست دور چشم مالیده و با حالت ضربه زدن از سمت خارج به داخل ماساژ داده تا جذب شود. این کرم را در زیر آرایش نیز می‌توان مصرف نمود.

ترکیبات: ایزوهگزادکان، اسکوالن، گلیسرین، ستئاریل الکل و ستئاریل گلوکوزاید و آراشیدیل الکل، روغن بادام شیرین، شی‎باتر، موم عسل، ستئاریل الکل، لیپوزوم (فسفولیپید)، کلاژن هیدرولیز شده، مخلوط پارابن‎ها در فنوکسی اتانول، وینیل پیرولیدون کربوکسیلیک سدیم، آلفا توکوفریل استات (ویتامین E)، روغن جوانه گندم، پلی اکریلامید ایزو پارافین لورت۷، روغن گل گاو زبان، آلاستین، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C)، رتینول (ویتامین A)، آب دیونیزه، CI۱۴۷۲۰

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس این فرآورده با مخاط چشم و زخم‌های باز خودداری فرمایید. تنها جهت مصارف خارجی است. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را مطالعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 20 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی كلاژن، الاستين، هيدروكسی پرولين، ليپوزوم، روغن جوانه گندم، رتينول، ويتامين‌های C و E
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک دور چشم
ترکیبات ایزوهگزادکان، اسکوالن، گلیسرین، ستئاریل الکل و ستئاریل گلوکوزاید و آراشیدیل الکل، روغن بادام شیرین، شی‎باتر، موم عسل، ستئاریل الکل، لیپوزوم (فسفولیپید)، کلاژن هیدرولیز شده، مخلوط پارابن‎ها در فنوکسی اتانول، وینیل پیرولیدون کربوکسیلیک سدیم، آلفا توکوفریل استات (ویتامین E)، روغن جوانه گندم، پلی اکریلامید ایزو پارافین لورت۷، روغن گل گاو زبان، آلاستین، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C)، رتینول (ویتامین A)، آب دیونیزه، CI۱۴۷۲۰
روش مصرف ابتدا دست‌ها را تمیز نموده، اطراف چشم‌ها را با ملایمت تمیز و خشک نمایید. و سپس مقدار لازم از کرم دور چشم لیپوزوم را ۲ نوبت در شبانه روز (صبح و شب) با انگشت روی پوست دور چشم مالیده و با حالت ضربه زدن از سمت خارج به داخل ماساژ داده تا جذب شود. این کرم را در زیر آرایش نیز می‌توان مصرف نمود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از تماس این فرآورده با مخاط چشم و زخم‌های باز خودداری فرمایید. تنها جهت مصارف خارجی است. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را مطالعه نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید