داروتو
تصویر  کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم ۱۵ میلی لیتر

Neuderm Multy Efficacy Eye Cream For All Skins 15ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

ضد چروک

رفع سیاهی و پف

سفت کننده پوست

حاوی ویتامین A و E

بهبود گردش خون مویرگی

فاقد پارابن و مواد نگهدارنده

ترمیم عمیق چروک‌های زیر و دورچشم

در حال تامین

چشم‌ها از عناصر موثر در زیبایی چهره انسان هستند که پوست اطراف آن بسیار حساس و نازک بوده و به مرور زمان نیاز به مراقبت ویژه دارد تا از پیری زودرس پوست و تیرگی و پف اطراف چشم جلوگیری کند. کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم یک کرم منحصر به فرد جهت درمان پف، تیرگی و خطوط پوست حساس اطراف چشم است. این کرم، پوست دور چشم را بازسازی نموده و با تحریک کلاژن سازی سبب استحکام و جوان سازی آن می‌گردد. کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم حاوی سین کول است، این ماده با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، چین و چروک‌های پوست را به صورت عمقی درمان می‌کند. همچنین وجود MDI در این محصول، خاصیت الاستینی پوست اطراف چشم را بالا برده و با افزایش گردش خون زیر پوست، پف و تیرگی ناشی از گذر زمان را رفع می‌نماید.

ویژگی‌های خاص:

-سفت کننده پوست

-حاوی ویتامین‌های A و E

-بهبود گردش خون مویرگی

-ضد چروک، رفع سیاهی و پف

-ترمیم عمیق چروک‌های زیر و دورچشم

نحوه مصرف: مقدار کمی از این کرم را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک پلک بالا و پایین چشم قرار داده و با ضربات متوالی و به نرمی از داخل به خارج پخش کنید تا کاملا جذب شود. این کرم را می‌توان روزانه ۲ بار، صبح و شب مورد استفاده قرار داد.

ترکیبات: آب، ایزو نونیل ایزو نونانوات، گلیسرین، روغن دانه سیموندزیا کینانسیس، PEG-۱۰۰ استئارات، C۱۰-۳۰ کلسترول/ لانسترول استر، پروپیلن گلیکول، ستیل الکل، گلیسریل استئارات، ستئارت ۲۰، گلیکوز آمین گلیکان، پلی آکریلامید، توکوفریل استات (ویتامین E)، پولولان، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت ۷، عصاره جلبک، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، پالمیتوئیل تترا پپتید ۵، تری سدیم EDAT، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسریل، پتاسیم سوربات، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند نئودرم - Neuderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین A و E
فاقد پارابن و مواد نگهدارنده
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف رفع سیاهی، پف، ضد چروک
ترکیبات آب، ایزو نونیل ایزو نونانوات، گلیسرین، روغن دانه سیموندزیا کینانسیس، PEG-۱۰۰ استئارات، C۱۰-۳۰ کلسترول/ لانسترول استر، پروپیلن گلیکول، ستیل الکل، گلیسریل استئارات، ستئارت ۲۰، گلیکوز آمین گلیکان، پلی آکریلامید، توکوفریل استات (ویتامین E)، پولولان، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت ۷، عصاره جلبک، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، پالمیتوئیل تترا پپتید ۵، تری سدیم EDAT، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسریل، پتاسیم سوربات، عطر
روش مصرف مقدار کمی از این کرم را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک پلک بالا و پایین چشم قرار داده و با ضربات متوالی و به نرمی از داخل به خارج پخش کنید تا کاملا جذب شود. این کرم را می‌توان روزانه ۲ بار، صبح و شب مورد استفاده قرار داد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید