داروتو
تصویر  کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس ۳۰ میلی لیتر

Facedoux Pigmasome Lightening Cream 30ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

قابلیت استفاده بر روی صورت و دست‌ها

تقویت رشته‌های کلاژن و الاستین

فاقد هیدروکینون و کوجیک اسید

روشن کننده پوست‌های تیره و افسرده

قابل استفاده در زمان بارداری و شیردهی

148,900 تومان

با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن، پوست شل و دچار چین و چروک می‌شود. این چین و چروک‌ها باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس می‌شود. برای از بین بردن این چین و چروک‌ها بهتر است از یک کرم ضد چروک استفاده کنید. با استفاده از کرم روشن کننده صورت پیگمازوم فیس دوکس می‌توانید چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست را کاهش دهید و به مرور از بین ببرید. استفاده از این کرم باعث حفظ شادابی، جوانی و درخشانی پوست می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه یک کرم ضد چروک است دارای خاصیت لیفتینگ نیز می‌باشد و می‌تواند پوست صورت و گردن را سفت کند و رشته‌های تولید کننده کلاژن و الاستین پوست را تقویت کند. تمامی افراد با هر نوع پوست می‌توانند بدون نگرانی از ایجاد حساسیت از این محصول استفاده کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع لک‌های ناشی از آفتاب

-تقویت رشته‌های کلاژن و الاستین

-فاقد هیدروکینون و کوجیک اسید

-کمک به جمع شدن منافذ باز پوست

-روشن کننده پوست‌های تیره و افسرده

-هیپوآلرژنیک و دارای pH سازگار با پوست

کمک به بهبود آسیب‌های ناشی از نور آفتاب

نحوه مصرف: این کرم را در ۲ نوبت صبح و عصر، به آرامی بر روی مناطقی از پوست صورت و گردن که دچار تیرگی و یا لک گردیده‌اند، بمالید.

ترکیبات: پی ای جی ۸ استئارات، ستئاریل اتیل هگزانوات، ایزو پروپیل میریستات، گلیسریل استئارات، استئاریل هپتانوات، ستیل الکل، بوتیل استئارات، سوربیتان سسکو یولئات، ستیل پالمیتات، استئاریک اسید، پتاسیم هیدروکساید، گلیسیرین، یونیفن پی-۲۳، دپانتول (پیش ساز ویتامین B5)، لسیتین دانه سویا، پلی سوربات ۸۰، عصاره ویتگس آگنوس گاستوس (عصاره گیاه پنج انگشت)، آسکوربیل، تترا ایزو پالمیتات، توکوفرول (ویتامین E)، اویل / روغن گیاهی، سیکلوتکسترین، لسیتین، سوی ایزوفلاونز(سویا)، عصاره گیاهی شاهی، آربوتین، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید، توکوفرول استات، آسکوربیل پالمتات (ویتامین C)، گلوتاتیون، الکل، اسانس، آب

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
فاقد هیدروکینون و کوجیک اسید
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد لک
ترکیبات پی ای جی ۸ استئارات، ستئاریل اتیل هگزانوات، ایزو پروپیل میریستات، گلیسریل استئارات، استئاریل هپتانوات، ستیل الکل، بوتیل استئارات، سوربیتان سسکو یولئات، ستیل پالمیتات، استئاریک اسید، پتاسیم هیدروکساید، گلیسیرین، یونیفن پی-۲۳، دپانتول (پیش ساز ویتامین B5)، لسیتین دانه سویا، پلی سوربات ۸۰، عصاره ویتگس آگنوس گاستوس (عصاره گیاه پنج انگشت)، آسکوربیل، تترا ایزو پالمیتات، توکوفرول (ویتامین E)، اویل / روغن گیاهی، سیکلوتکسترین، لسیتین، سوی ایزوفلاونز(سویا)، عصاره گیاهی شاهی، آربوتین، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید، توکوفرول استات، آسکوربیل پالمتات (ویتامین C)، گلوتاتیون، الکل، اسانس، آب
روش مصرف این کرم را در ۲ نوبت صبح و عصر، به آرامی بر روی مناطقی از پوست صورت و گردن که دچار تیرگی و یا لک گردیده‌اند، بمالید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید