داروتو
تصویر  کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما ۴۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما ۴۰ میلی لیتر

Pro Derma Spotvest Anti Dark Spots Hand Cream 40ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های حساس

فاقد پارابن

حاوی فیلترهای جاذب اشعه فرابنفش

عدم ایجاد چربی اضافی بر روی پوست

روشن کننده و شفاف کننده پوست دست

کمک به رفع چین و چروک‌های پوست دست

168,600 تومان

کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما، لک‌های تیره و قهوه‌ای موجود بر روی پوست ناشی از افزایش سن و آفتاب سوختگی دست را از بین می‌برد. همچنین حاوی فیلترهای جاذب اشعه فرابنفش بوده و از پیدایش لک‌های ناشی از اشعه مضر خورشیدی به خوبی محافظت می‌کند. با استفاده از این کرم پوست دست بسیار لطیف و شاداب می‌شود. به علاوه این کرم به رفع چین و چروک‌های پوست دست کمک خواهد کرد. این کرم بافت سبکی دارد و قادر است بدون ایجاد چربی اضافی جذب پوست دست شود. پس از استفاده از این محصول پوست دست شفاف شده و حالت یکدست و صافی پیدا خواهد کرد. این محصول پس از مصرف هیچگونه التهاب و قرمزی را به وجود نمی‌آورد. همچنین این کرم فاقد پارابن بوده و برای انواع پوست بخصوص پوست‌‌های حساس مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت کننده و لطافت بخش

-حاوی فیلترهای جاذب اشعه فرابنفش

-کمک به رفع چین و چروک‌های پوست دست

-جلوگیری از پیدایش لک‌های ناشی از اشعه مضر خورشیدی

-رفع لک‌های تیره و قهوه‌ای موجود بر روی پوست ناشی از افزایش سن و آفتاب سوختگی

نحوه مصرف: در طول روز و مخصوصا قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست کاملا تمیز دست‌ها و به ویژه بر روی قسمت‌های دارای لک‌های تیره مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. مصرف را در طول روز تجدید فرمایید.

ترکیبات: گلیسرین، استئاریک اسید، پارافین مایع، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اتیل هگزیل سالیسیلات، ستئاریل الکل، عصاره گل لادن، کوکو گلیسرید، گلیسریل استئارات، کاپریلیک کاپریل تری گلیسرید، دایمتیکون، بیزابولول، فنوکسی اتانول، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، عصاره گل کالاندولا، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سدیم اسکوربیل فسفات، هیالورونیک اسید، توکوفریل استات (ویتامین E)، سدیم PCA، ۴-بوتیل رزورسینول، آسکوربیل گلوکوزاید، نیاسین آمید، آسکوربیل پالمیتات، کربومر، تری اتانول آمین، دی سدیم EDTA، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی فیلترهای جاذب اشعه فرابنفش
فاقد پارابن
قابل استفاده برای دست
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد لک
ترکیبات گلیسرین، استئاریک اسید، پارافین مایع، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اتیل هگزیل سالیسیلات، ستئاریل الکل، عصاره گل لادن، کوکو گلیسرید، گلیسریل استئارات، کاپریلیک کاپریل تری گلیسرید، دایمتیکون، بیزابولول، فنوکسی اتانول، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، عصاره گل کالاندولا، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سدیم اسکوربیل فسفات، هیالورونیک اسید، توکوفریل استات (ویتامین E)، سدیم PCA، ۴-بوتیل رزورسینول، آسکوربیل گلوکوزاید، نیاسین آمید، آسکوربیل پالمیتات، کربومر، تری اتانول آمین، دی سدیم EDTA، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف در طول روز و مخصوصا قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست کاملا تمیز دست‌ها و به ویژه بر روی قسمت‌های دارای لک‌های تیره مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. مصرف را در طول روز تجدید فرمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید