داروتو
تصویر  کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر

کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم ۵۰ میلی لیتر

Prime Matex Night Repair Cream 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی و خشک

طراوت بخش

فاقد پارابن

ضد چروک و تقویت کننده

محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

حاوی ویتامین E، عصاره رزماری، روغن ماکادمیا، آنتارکتیسین و شی باتر

325,000 تومان

کرم شب پوست‌های معمولی و خشک پریم حاوی عصاره رزماری و روغن ماکادمیا بوده و چین و چروک‌های پوست را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین حاوی ویتامین E و دیگر مواد مغذی بوده و موجب تقویت و تغذیه پوست خواهد شد. از دیگر ترکیبات ضد چروک افزوده شده به این محصول می‌توان به آنتارکتیسین اشاره کرد. آنتارکتیسین موجب افزایش شادابی و جوانی پوست می‌شود. همچنین استحکام و الاستیسیته پوست را افزایش داده و از خشک شدن پوست حتی در هوای سرد نیز جلوگیری می‌کند. شی باتر نیز از دیگر ترکیبات مفید این کرم است که موجب افزایش لطافت پوست شده و خاصیت ارتجاعی و نوسازی پوست را افزایش می‌دهد. روغن ماکادمیا به کار رفته در این کرم موجب ترمیم زخم‌های کوچک شده و التهابات پوستی را تسکین خواهد داد. عصاره رزماری نیز آنتی اکسیدانی بسیار قوی بوده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد به خوبی محافظت می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی آنتی اکسیدان

-ترمیم کننده زخم‌های کوچک

-افزایش خاصیت ارتجاعی و نوسازی پوست

-لطافت بخش

-جلوگیری از خشک شدن پوست حتی در هوای سرد

-افزایش استحکام و الاستیسیته پوست

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، کرم را روی پوست تمیز و در هنگام شب و پیش از خواب که بهترین زمان برای ترمیم و نوسازی پوست است، مصرف نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسرین، پلی اتیلن گلیکول، سیکلوپنتا سیلوکسان، دایمتیکونول، سیلیکون، گلیسریل آکریلات/آکریلیک اسید کوپلیمر، شی باتر، روغن ماکادامیا، عصاره سودوآلترموناز، دسیل کوکوآت، اتیل هگزیل پالمیتات، امولسی فایر، پلی سیلیکون ۱۱، سدیم پلی آکریلات، پلی دسن هیدروژنه، تریدست-۶، عصاره رزماری، تترا سدیم EDTA، هگزیل لورت، روغن زیتون، پتاسیم فسفات، ویتامین E، نگهدارنده، رنگ، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E، عصاره رزماری، روغن ماکادمیا، آنتارکتیسین و شی باتر
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف تقویت کننده پوست، ضد چروک و لیفتینگ (سفت کننده)
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسرین، پلی اتیلن گلیکول، سیکلوپنتا سیلوکسان، دایمتیکونول، سیلیکون، گلیسریل آکریلات/آکریلیک اسید کوپلیمر، شی باتر، روغن ماکادامیا، عصاره سودوآلترموناز، دسیل کوکوآت، اتیل هگزیل پالمیتات، امولسی فایر، پلی سیلیکون ۱۱، سدیم پلی آکریلات، پلی دسن هیدروژنه، تریدست-۶، عصاره رزماری، تترا سدیم EDTA، هگزیل لورت، روغن زیتون، پتاسیم فسفات، ویتامین E، نگهدارنده، رنگ، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، کرم را روی پوست تمیز و در هنگام شب و پیش از خواب که بهترین زمان برای ترمیم و نوسازی پوست است، مصرف نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده کاسه‌ایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید