داروتو
تصویر  کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم
تصویر  کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم
تصویر  کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم
تصویر  کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم
تصویر  کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم

کرم شقاق سینه ایروکس ۳۰ گرم

Irox Nipple Soothing Cream With Olive Oil 30gr

ویژگی ها

مناسب مادران در دوران شیردهی

ضد التهاب و التیام بخش

مرطوب کننده و نرم کننده

محافظت از پوست نوک سینه

التیام دهنده و ترمیم کننده شقاق سینه

حاوی روغن زیتون، روغن گل آفتابگردان، موم زنبور عسل، آلانتوئین

هیپوآلرژنیک و فرموله شده مطابق با مقررات و استانداردهای سازمان غذا و دارو IFDA

64,500 تومان

شقاق سینه نوعی زخم، شکاف و یا تحریک شدگی نوک پستان می‌باشد. بروز شقاق سینه در شیردهی شایع می‌باشد. خیلی از خانم‌ها عنوان می‌کنند که شقاق نوک سینه به قدری در آن‌ها آزاردهنده می‌گردد که سبب قطع شیردهی می‌شود. شقاق سینه علاوه بر شیردهی در بین ورزشکارانی مانند دوندگان نیز شایع است زیرا آن‌ها مستعد عرق سوز شدن در ناحیه نوک پستان می‌باشند. کرم شقاق سینه ایروکس، یک محصول مناسب برای انجام مراقبت‌های لازم از پوست حساس نوک سینه مادران در دوران شیردهی است. 

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد التهاب و التیام بخش

-مرطوب کننده و نرم کننده

-محافظت از پوست نوک سینه

-التیام دهنده و ترمیم کننده شقاق سینه

-هیپوآلرژنیک و فرموله شده مطابق با مقررات و استانداردهای سازمان غذا و دارو IFDA

نحوه مصرف:  قبل از شیردهی، نوک سینه و نواحی اطراف آن را با آب نیم گرم شستشو داده و با حوله تمیز خشک کنید.پس از هربار شیردهی یا در صورت نیاز به دفعات بیشتر، مقدار مورد نیاز از کرم شقاق سینه ایروکس را با انگشتان تمیز روی نوک سینه و نواحی اطراف آن ماساژ دهید تا جذب شود.

ترکیبات: روغن گل آفتابگردان، گلیسرول مونو استئارات، گلیسیرین، روغن زیتون، ایزوپروپیل میریستات، ستیل الکل، موم زنبور عسل، ستئارات-25، آلانتوئین، دایمتیکون، فنوکسی اتانول/اتیل هگزیل گلیسرین، د-پانتنول، متیل پارابن، آلفا-بیزابولول، پروپیل پارابن و آب دیونیزه

هشدار مصرف: قبل از استفاده از کرم، نوک سینه و نواحی اطراف آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید و در صورت استفاده از پد سینه یکبار مصرف، علاوه بر استفاده از کرم روی سینه، بهتر است مقدار کمی از کرم را روی پد سینه نیز قرار دهید. امکان ایجاد آلرژی و حساسیت‌های پوستی به علت کیفیت و خلوص بالای ترکیبات به حداقل رسیده است، با این وجود در صورت بروز حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا داروساز معتمد مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند ایروکس - Irox
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 30 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن زیتون، روغن گل آفتابگردان، موم زنبور عسل، آلانتوئین
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ترمیم کننده شقاق سینه
ترکیبات شی باتر، روغن دانه انگور، کره کاکائو، کره مانگوaروغن گل آفتابگردان، گلیسرول مونو استئارات، گلیسیرین، روغن زیتون، ایزوپروپیل میریستات، ستیل الکل، موم زنبور عسل، ستئارات-25، آلانتوئین، دایمتیکون، فنوکسی اتانول/اتیل هگزیل گلیسرین، د-پانتنول، متیل پارابن، آلفا-بیزابولول، پروپیل پارابن و آب دیونیزه، عصاره دانه گیاه لوپینوس آلبوس
روش مصرف قبل از شیردهی، نوک سینه و نواحی اطراف آن را با آب نیم گرم شستشو داده و با حوله تمیز خشک کنید.پس از هربار شیردهی یا در صورت نیاز به دفعات بیشتر، مقدار مورد نیاز از کرم شقاق سینه ایروکس را با انگشتان تمیز روی نوک سینه و نواحی اطراف آن ماساژ دهید تا جذب شود.
هشدار مصرف قبل از استفاده از کرم، نوک سینه و نواحی اطراف آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید و در صورت استفاده از پد سینه یکبار مصرف، علاوه بر استفاده از کرم روی سینه، بهتر است مقدار کمی از کرم را روی پد سینه نیز قرار دهید. امکان ایجاد آلرژی و حساسیت‌های پوستی به علت کیفیت و خلوص بالای ترکیبات به حداقل رسیده است، با این وجود در صورت بروز حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا داروساز معتمد مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در دمای اتاق، دور از تابش نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
شماره مجوز 56/26262
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید