داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF95 بژ طبیعی ۵۰ گرم

کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF95 بژ طبیعی ۵۰ گرم

Doctor Jila Tinted Sunscreen Cream Controlled Oil Level SPF95 50gr

دسته بندی : ضد آفتاب صورت
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

رنگ بژ طبیعی و دارای SPF95

مناسب مصرف روزانه در تمام فصول

بدون استفاده بیش از حد از جاذب‌های شیمیایی

محافظت ویژه پوست در برابر آفتاب با چربی کنترل ‌شده

دارای خواص ضد چروک و پیشگیری از پیری زودرس پوست

حاوی عصاره گیاهی با خواص مرطوب‌ کننده، نرم‌ کننده، التیام ‌بخش و ضد التهاب

123,300 تومان

از قسمت‌های مهم صورت می‌توان به پوست اشاره کرد‌. پوست سالم و شاداب انسان را جوان تر نشان می‌دهد برای داشتن پوست زیبا باید مراقبت ویژه‌ای از پوست نمود‌. روزانه انسان در معرض انواع اشعه‌های مختلف قرار می‌گیرد. اشعه‌های نظیر اشعه فرابنفش، نور مستقیم خورشید و ... که ممکن است آسیب‌های فراوانی به پوست وارد کند برای پیشگیری از آسیب رسیدن به پوست می‌توان از کرم ضد آفتاب متناسب با پوست صورت استفاده نمود‌. کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF95 بژ طبیعی از برند محبوب دکتر ژیلا از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند، این محصول ضد حساسیت است  و در کاهش تعریق نقش بسزایی دارد. این کرم خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی را دارد و دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد شامل ویتامین، مواد گیاهی، آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کاهش قرمزی و التهابات پوست اشاره کرد. استفاده صحیح از این محصول در تمام فصول سال علاوه بر محافظت از پوست از پیری زودرس و ایجاد چروک بر روی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-قابل استفاده برای پوست‌های تحت درمان، بعد از پیلینگ و لیزر و پوست‌های حساس به نور

-حاوی عصاره گیاهی با خواص مرطوب‌ کننده، نرم‌ کننده، التیام ‌بخش و ضد التهاب

-مناسب محافظت از پوست در شرایطی با ریسک بالا مثل کوه نوردی، شنا، اسکی

-دارای خواص ضد چروک و پیشگیری از پیری زودرس پوست

-افزایش درجه حفاظت محصول با بهره‎گیری افزایش SPF

-محافظت ویژه پوست در برابر آفتاب با چربی کنترل ‌شده

نحوه مصرف: به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.

ترکیبات: پارسول ۱۷۸۹, پارسول ۵۰۰۰، پارسول MCX، پونگامل، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید، روغن آووکادو، کره‎های پلیمری افزاینده‎ی SPF، اتیل هگزیل تریازین، اتیل هگزیل سالیسیلات، عصاره بابونه، عصاره برگ زیتون، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، عصاره آلوئه‎ ورا، عصاره چای سبز و کریزانتیلیس، ویتامین C پایدار و B5، دایمتیکون، پارابن‎ها، امولسیفایرها، اسانس و دیگر افزودنی‎های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
رنگ بژ طبیعی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گیاهی
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 95
ترکیبات پارسول ۱۷۸۹, پارسول ۵۰۰۰، پارسول MCX، پونگامل، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید، روغن آووکادو، کره‎های پلیمری افزاینده‎ی SPF، اتیل هگزیل تریازین، اتیل هگزیل سالیسیلات، عصاره بابونه، عصاره برگ زیتون، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، عصاره آلوئه‎ ورا، عصاره چای سبز و کریزانتیلیس، ویتامین C پایدار و B5، دایمتیکون، پارابن‎ها، امولسیفایرها، اسانس و دیگر افزودنی‎های مجاز
روش مصرف به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید