داروتو
تصویر  کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه ۳۰ میلی لیتر

Erikeh Anti Dark & Anti Puff Eye Contour Cream 30ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی ویتامین E و عصاره بابونه

دارای ترکیبات روشن کننده

مرطوب کننده و آنتی اکسیدان

افزایش جریان لنف و کاهش نفوذ پذیری مویرگ‌های دور چشم

در حال تامین

استفاده از کرم دور چشم یکی از راه‌های مراقبت و رسیدگی به پوست این ناحیه است. پوست دور چشم از حساس ‌ترین و ظریف ‌ترین قسمت‌های بدن است و در زیبا به نظر رسیدن چشم‌ها و در نتیجه کل چهره بسیار موثر است، به خاطر همین مراقبت و توجه به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر مراقبت از دور چشم به درستی صورت نگیرد ممکن است خیلی زود دچار چین و چروک شده و علائم پیری در آن پدیدار شود. کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه حاوی ترکیبات جدید گیاهی است که خاصیت روشن کنندگی داشته و کبودی دور چشم را به نحو موثری کاهش می‌دهد. ترکیبات ضد التهاب موجود در این کرم التهاب موجود را از بین برده، خستگی چشمان شما را برطرف می‌کند. مواد محرک تولید کلاژن و الاستین موجود در این محصول، استحکام پوست این ناحیه را افزایش داده، به آن قوام می‌بخشد و از ایجاد چین و چروک پیشگیری میذکند. مشتقات ویتامین E موجود در کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه آسیب‌های محیطی را خنثی می‌کند. چربی‌های ضروری پوست موجود در این محصول، مشکل عدم تولید چربی در پوست دور چشم را برطرف و آن را نرم و لطیف می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی ویتامین E و عصاره بابونه

-دارای ترکیبات روشن کننده

-مرطوب کننده و آنتی اکسیدان

-حاوی ترکیب بازسازی کننده DNA سلولی دور چشم

-افزایش جریان لنف و کاهش نفوذ پذیری مویرگ‌های دور چشم

نحوه مصرف: روزانه ۱ تا ۲ بار به ملایمت دور چشم استفاده شود.

ترکیبات: آب، ستیریل اتیل هگزانوآت، پلی سوربات ۶۰، دایمتیکون، گلیسریل استئارت، سوربیتان استئارت، عصارهC۱۰-C۳۰ کراس پلیمر، فنوکسی اتانول، بوتیلن گلیکول، سدیم هیدروکساید، متیل پارابن، عطر، هسپریدین متیل کالکون، استئارت-۲۰، بوتیل پارابن، اتیل پارابن، پروپیلل پارابن، ایزوبئتیل پارابن، متیا ایزو تیازولینون، گلیکولیپید، متیل پارابن، توکوفریل استات (ویتامین E)، صمغ زانتان، دی پپتید-۲،رتینیل پالمیتیت، پالمیتویل، پنتاپپتید-۴، پالمیتویل تترا پپتید-۷

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند اریکه - Erikeh
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده Bailly Creat
شرکت وارد کننده آریا شیک تجارت قشم
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین E، عصاره بابونه و ترکیب بازسازی کننده DNA سلولی دور چشم
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد پف و تیرگی
ترکیبات آب، ستیریل اتیل هگزانوآت، پلی سوربات ۶۰، دایمتیکون، گلیسریل استئارت، سوربیتان استئارت، عصارهC۱۰-C۳۰ کراس پلیمر، فنوکسی اتانول، بوتیلن گلیکول، سدیم هیدروکساید، متیل پارابن، عطر، هسپریدین متیل کالکون، استئارت-۲۰، بوتیل پارابن، اتیل پارابن، پروپیلل پارابن، ایزوبئتیل پارابن، متیا ایزو تیازولینون، گلیکولیپید، متیل پارابن، توکوفریل استات (ویتامین E)، صمغ زانتان، دی پپتید-۲،رتینیل پالمیتیت، پالمیتویل، پنتاپپتید-۴، پالمیتویل تترا پپتید-۷
روش مصرف روزانه ۱ تا ۲ بار به ملایمت دور چشم استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید