داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو ۱۰۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو ۱۰۰ میلی لیتر

MQ Hand And Nail Cream 100ml

دسته بندی : ترمیم ناخن
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

قابل استفاده دست و ناخن

افزایش دهنده حالت ارتجاعی پوست

تامین رطوبت با ماندگاری طولانی از عمق پوست

حاوی آنتی اکسیدان جهت مقابله با پیری پوست

استحکام بخش و تقویت کننده سیمان بین سلولی

179,800 تومان

یکی از مشکلاتی که در فصل پاییز و زمستان تشدید می‌شود، خشکی پوست دست است. این مشکل، هم آزار دهنده است و هم ظاهر دست شما را ناخوشایند می‌کند. افزون بر این، کار کردن با دست‌های خشک کار آسانی نیست. پس، بهتر است این مشکل به ظاهر ساده را جدی بگیرید و به فکر درمان آن باشید. کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو بر خلاف بسیاری از محصولات مرطوب کننده موجود در بازار متشکل از ترکیبات گیاهی بوده و ضمن رطوبت رسانی قوی به پوست، از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌نماید. وجود عوامل مغذی در این کرم شادابی و لطافت از دست رفته را به پوست بازگردانده و رطوبت ماندگاری را در پوست ایجاد می‌کند. کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو با استفاده از عوامل مؤثره خود به صورت عمقی به منافذ پوست نفوذ کرده و روند گردش آب در لایه‌های زیرین پوست را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش دهنده حالت ارتجاعی پوست

-تامین رطوبت با ماندگاری طولانی از عمق پوست

-حاوی آنتی اکسیدان جهت مقابله با پیری پوست

-استحکام بخش و تقویت کننده سیمان بین سلولی

-از بین برنده علائم خشکی پوست مانند قرمزی، التهاب، کشیدگی، خارش و پوسته ریزی

نحوه مصرف: ابتدا دست‌های خود را شسته و مقداری از کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو را بر روی پوست قرار داده و به صورت ملایم ماساژ دهید تا جذب شود. ۲ بار در روز و در صبح و شب، و یا هنگام نیاز و شستن پوست از این کرم استفاده نمایید.

ترکیبات: آب، پارافینوم مایع، بوتیلن گلیکول، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسیرین، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوسینات، الکل ستیل، دی متیکون، گلیسریل استئارات، PEG 100 استئارات، سیموندسیا چینینسیس (جوجوبا) روغن دانه، فنو اکسیل اتان، فنو اکسیل اتان سدیم اکریلوئیلدیمتیل تاورات کوپلیمر، ایزوهکسادکان، کلرفنسین، عصاره ریشه Imperata cilindrica، عطر (رایحه)، آلانتوئین، تتراسدیم EDTA، پلی سوربات 80، سوربیتان اولئات، آب برگ برگ آلوئه ورا، کربومر، PEG-8

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ام کیو - MQ
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده Cosima
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آنتی اکسیدان
قابل استفاده برای دست و ناخن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب، پارافینوم مایع، بوتیلن گلیکول، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسیرین، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوسینات، الکل ستیل، دی متیکون، گلیسریل استئارات، PEG 100 استئارات، سیموندسیا چینینسیس (جوجوبا) روغن دانه، فنو اکسیل اتان، فنو اکسیل اتان سدیم اکریلوئیلدیمتیل تاورات کوپلیمر، ایزوهکسادکان، کلرفنسین، عصاره ریشه Imperata cilindrica، عطر (رایحه)، آلانتوئین، تتراسدیم EDTA، پلی سوربات 80، سوربیتان اولئات، آب برگ برگ آلوئه ورا، کربومر، PEG-8
روش مصرف ابتدا دست‌های خود را شسته و مقداری از کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو را بر روی پوست قرار داده و به صورت ملایم ماساژ دهید تا جذب شود. ۲ بار در روز و در صبح و شب، و یا هنگام نیاز و شستن پوست از این کرم استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید