داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست‌های خشک و معمولی پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست‌های خشک و معمولی پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست‌های خشک و معمولی پریم ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست‌های خشک و معمولی پریم ۵۰ میلی لیتر

Prime Matex Moist 24h Cream For Normal & Dry Skins 50ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و معمولی

رفع خشکی پوست

ماندگاری ۲۴ ساعته

لطافت بخش پوست

مرطوب کننده قوی پوست

حاوی روغن نارگیل، هسته انبه، ویتامین‌های E و Q10

419,000 تومان

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست‌های خشک و معمولی پریم، موجب بهبود بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات پوستی مانند اگزما، خارش، آفتاب سوختگی و ... خواهد شد. این کرم از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و قادر است به مدت ۲۴ ساعت تاثیرات مثبت خود را بر روی پوست شما حفظ کند. در این محصول از روغن‌ها و عصاره‌های طبیعی مانند روغن نارگیل و هسته انبه بهره گرفته شده است. این ترکیبات موجب افزایش لطافت پوست شده و سلامتی و زیبایی را به پوست هدیه می‌دهند. همچنین این محصول حاوی ویتامین‌های E و Q10 بوده و مقاومت پوست را در برابر استرس‌های اکسیداتیو افزایش می‌دهد. کرم مرطوب کننده پریم از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد. این کرم مرطوب کننده‌ای قوی بوده و موجب رفع خشکی پوست خواهد شد. پوست‌های بسیار خشک و حساس می‌توانند این کرم را مورد استفاده قرار دهند و از سلامتی و متعادل شدن پوست خود لذت ببرند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مرطوب کننده قوی پوست

-پیشگیری از پیری زودرس پوست

-کاهش دهنده چین و چروک‌های پوست

-حاوی روغن نارگیل، هسته انبه، ویتامین‌های E و Q10

-افزایش مقاومت پوست را در برابر استرس‌های اکسیداتیو

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خود مالیده و با حرکت دورانی به آرامی ماساژ دهید. این کرم را می‌توانید به دفعات مورد نیاز در طول روز مصرف نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، شی باتر، عصاره گیاه ایمپراتا سلیندریکا، روغن نارگیل، امولسی فایر، روغن ماکادمیا، روغن هسته انبه، اسکوالن، توکوفریل استات (ویتامین E)، بیزابولول، روغن دانه بوراک، کوآنزیم Q10، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن نارگیل، هسته انبه، ویتامین‌های E و Q10
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، شی باتر، عصاره گیاه ایمپراتا سلیندریکا، روغن نارگیل، امولسی فایر، روغن ماکادمیا، روغن هسته انبه، اسکوالن، توکوفریل استات (ویتامین E)، بیزابولول، روغن دانه بوراک، کوآنزیم Q10، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خود مالیده و با حرکت دورانی به آرامی ماساژ دهید. این کرم را می‌توانید به دفعات مورد نیاز در طول روز مصرف نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده کاسه‌ایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید