داروتو
سی گل کرم موبر بدن آلوورا  میل100
سی گل کرم موبر بدن آلوورا  میل100
سی گل کرم موبر بدن آلوورا  میل100

کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل ۱۰۰ میلی لیتر

Seagull Body Depilatory Cream With Aloe Vera 100ml

دسته بندی : بهداشتی
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

ترمیم کننده و التیام بخش

بدون ایجاد قرمزی و خارش

از بین برنده موهای زائد بدن

بدون ایجاد التهاب و حساسیت

حاوی ترکیبات گیاهی و ارگانیک

حاوی مواد مرطوب کننده پوست

حاوی ژل آلوئه ورا، ماده ضد عفونی کننده بیزابولول

89,000 تومان

یکی از روش‌های آسان برداشتن موهای زائد از روی پوست استفاده از کرم‌های موبر است. کرم موبر بدن سی گل، دارای ژل آلوئه ورا بوده و ضمن از بین بردن موهای زائد موجب افزایش طراوت و سلامتی پوست می‌شود. همچنین حاوی بیزابولول بوده و پوست را به شکلی مناسب ضد عفونی خواهد کرد. این کرم حاوی مرطوب کننده بوده و پوست را لطیف و نرم می‌کند. ترکیبات گیاهی و ارگانیک به کار رفته در این محصول موجب محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی شده و همچنین حساسیتی را در پوست ایجاد نخواهد کرد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی بیزابولول

-دارای ژل آلوئه ورا

-ضد عفونی کننده پوست

-حاوی ترکیبات گیاهی و ارگانیک

-افزایش طراوت و سلامتی پوست

-عدم ایجاد حساسیت، سوزش، خارش و قرمزی در پوست

نحوه مصرف: مقداری از کرم موبر بدن را به وسیله کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه روی پوست کاملا خشک و تمیز به صورتی قرار دهید که روی موها را بپوشانید. میزان و مدت لازم جهت تماس کرم سی گل با مو در اشخاص مختلف متفاوت است. بعد از گذشت ۶ دقیقه کرم را به وسیله کاردک پلاستیکی از سطح کوچکی از پوست بردارید در صورتی که مو به آسانی جدا نشد، کرم را چند دقیقه دیگر روی موها نگه دارید. از نگهداری کرم بیش از ۱۲ دقیقه روی سطح پوست بپرهیزید. کرم را به وسیله کاردک از روی پوست به آرامی بردارید و پوست را با آب ولرم بشویید.

ترکیبات: آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، ایزوپروپیل میریستات، کلسیم هیدروکساید، گلیسریل مونواستئارات، امولسیفایر، ستئاریل الکل، ستئاریل گلوکوزاید، عصاره آلوئه ورا، سیلیکات سدیم، بیزابولو، آلانتوئین، اسانس

هشدار مصرف: از مصرف صابون خودداری کنید. درب تیوب را تا استفاده مجدد کاملا ببندید. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۶ ماه استفاده شود. در صورت احساس سوزش زیاد در زمان استفاده از کرم موبر، پوست را با آب سرد شسته و سپس با محلول اسید بوریک ۳ درصد شستشو دهید. در صورت مداومت سوزش به پزشک مراجعه کنید. از تماس با چشم‌ها خودداری کنید. در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه کنید. از مصرف محصول بلافاصله پس از استحمام، سونا، شنا و هنگامی که منافذ پوست باز است خودداری کنید. بر روی پوست زخمی، آسیب دیده و ملتهب یا پوست دارای آکنه و جوش استفاده نشود. در صورت بروز هرگونه التهاب یا حساسیت از مصرف کرم خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ژل آلوئه ورا، بیزابولول
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف از بین برنده موهای زائد بدن
ترکیبات آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، ایزوپروپیل میریستات، کلسیم هیدروکساید، گلیسریل مونواستئارات، امولسیفایر، ستئاریل الکل، ستئاریل گلوکوزاید، عصاره آلوئه ورا، سیلیکات سدیم، بیزابولو، آلانتوئین، اسانس
روش مصرف مقداری از کرم موبر بدن را به وسیله کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه روی پوست کاملا خشک و تمیز به صورتی قرار دهید که روی موها را بپوشانید. میزان و مدت لازم جهت تماس کرم سی گل با مو در اشخاص مختلف متفاوت است. بعد از گذشت ۶ دقیقه کرم را به وسیله کاردک پلاستیکی از سطح کوچکی از پوست بردارید در صورتی که مو به آسانی جدا نشد، کرم را چند دقیقه دیگر روی موها نگه دارید. از نگهداری کرم بیش از ۱۲ دقیقه روی سطح پوست بپرهیزید. کرم را به وسیله کاردک از روی پوست به آرامی بردارید و پوست را با آب ولرم بشویید.
هشدار مصرف از مصرف صابون خودداری کنید. درب تیوب را تا استفاده مجدد کاملا ببندید. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۶ ماه استفاده شود. در صورت احساس سوزش زیاد در زمان استفاده از کرم موبر، پوست را با آب سرد شسته و سپس با محلول اسید بوریک ۳ درصد شستشو دهید. در صورت مداومت سوزش به پزشک مراجعه کنید. از تماس با چشم‌ها خودداری کنید. در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه کنید. از مصرف محصول بلافاصله پس از استحمام، سونا، شنا و هنگامی که منافذ پوست باز است خودداری کنید. بر روی پوست زخمی، آسیب دیده و ملتهب یا پوست دارای آکنه و جوش استفاده نشود. در صورت بروز هرگونه التهاب یا حساسیت از مصرف کرم خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید