داروتو
سی گل کرم مو بر بدن اسطوخودوس
سی گل کرم مو بر بدن اسطوخودوس
سی گل کرم مو بر بدن اسطوخودوس

کرم موبر بدن اسطوخودوس انواع پوست سی گل ۱۲۵ میلی لیتر

Seagull Body Depilatory Cream 125ml

ویژگی ها

رفع تمامی موهای زائد از روی پوست

محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب

شاداب کننده و طراوت بخش پوست

عدم ایجاد حساسیت

قابل استفاده بر روی انواع پوست

در حال تامین

کرم موبر بدن اسطوخودوس انواع پوست سی گل، از فرمولاسیونی قوی بهره برده و می‌تواند بدون ایجاد حساسیت به صورت موثر موهای زائد موجود بر روی پوست را از بین ببرد. این کرم مرطوب کننده پوست بوده و از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند. از ترکیبات مفید موجود در این کرم می‌توان به عصاره اسطوخودوس، گل همیشه بهار، تیوگلیکولات و ماده ضد عفونی کننده بیسابولول اشاره نمود. این کرم دارای رایحه‌ای خوشبو است و موجب خوشبو شدن پوست شما خواهد شد. این کرم تسکین دهنده پوست بوده و قادر است از پوست به خوبی محافظت نماید و بر روی انواع پوست قابل استفاده است.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره اسطوخودوس، گل همیشه بهار (کالاندولا) و بیزابولول (مشتقات بابونه)

-از بین برنده سریع موهای زائد بدن

-نرم کننده و مرطوب کننده

-ترمیم کننده و ضد التهاب

-مناسب انواع پوست

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، مقداری از کرم موبر را با کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه به ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر روی پوست کاملا تمیز پخش کنید. مقدار و مدت لازم برای اثر کردن کرم در اشخاص مختلف، متفاوت می‌باشد. پس از ۵ دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتی که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید. کرم را بیشتر از ۱۰ دقیقه روی پوست نگه ندارید. کرم را با کاردک از روی پوست به آرامی بردارید سپس پوست را با آب ولرم بشویید. از مصرف صابون اکیدا بپرهیزید. پوست را با حوله تمیز به آرامی خشک کنید.

ترکیبات: آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، ایزوپروپیل میریستات، کلسیم هیدروکساید، گلیسریل مونواستئارات، امولسیفایر، ستئاریل الکل، ستئاریل گلوکزاید، عصاره اسطوخودوس، عصاره گل همیشه بهار، سدیم سیلیکات، بیزابولول، آلانتوئین، اسانس

هشدار مصرف: در تیوپ را تا استفاده مجدد کاملا ببندید. از مالیدن مکرر کرم روی پوست اکیدا بپرهیزید. برای تست حساسیت از پوست سطح داخل بازو استفاده کنید، مطابق دستور العمل روی سطح کوچکی حدود ۵ سانتی متر مربع از پوست داخل بازو مالیده، پس از ۵ دقیقه موضع را با آب بشویید و در صورت سوزش زیاد در حین استفاده کرم، پوست را با آب سرد شسته و سپس با محلول اسید بوریک ۳ درصد شستشو دهید. از تماس با چشم اکیدا بپرهیزید در صورت تماس چشم‌ها را با آب ولرم فراوان شستشو دهید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند، استفاده ننمایید. کرم را روی زخم، آکنه و جوش‌های پوستی و بریدگی قرار ندهید. بر روی پوست ملتهب و زخمی و آسیب دیده استفاده نشود. قبل از ۴۸ ساعت کرم را مجددا استفاده ننمایید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 125 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلانتوئین، بیزابولول، روغن کالاندولا (گل همیشه بهار)، عصاره اسطوخودوس
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف از بین برنده سریع موهای زائد بدن
ترکیبات آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، ایزوپروپیل میریستات، کلسیم هیدروکساید، گلیسریل مونواستئارات، امولسیفایر، ستئاریل الکل، ستئاریل گلوکزاید، عصاره اسطوخودوس، عصاره گل همیشه بهار، سدیم سیلیکات، بیزابولول، آلانتوئین، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، مقداری از کرم موبر را با کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه به ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر روی پوست کاملا تمیز پخش کنید. مقدار و مدت لازم برای اثر کردن کرم در اشخاص مختلف، متفاوت می‌باشد. پس از ۵ دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتی که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید. کرم را بیشتر از ۱۰ دقیقه روی پوست نگه ندارید. کرم را با کاردک از روی پوست به آرامی بردارید سپس پوست را با آب ولرم بشویید. از مصرف صابون اکیدا بپرهیزید. پوست را با حوله تمیز به آرامی خشک کنید.
هشدار مصرف در تیوپ را تا استفاده مجدد کاملا ببندید. از مالیدن مکرر کرم روی پوست اکیدا بپرهیزید. برای تست حساسیت از پوست سطح داخل بازو استفاده کنید، مطابق دستور العمل روی سطح کوچکی حدود ۵ سانتی متر مربع از پوست داخل بازو مالیده، پس از ۵ دقیقه موضع را با آب بشویید و در صورت سوزش زیاد در حین استفاده کرم، پوست را با آب سرد شسته و سپس با محلول اسید بوریک ۳ درصد شستشو دهید. از تماس با چشم اکیدا بپرهیزید در صورت تماس چشم‌ها را با آب ولرم فراوان شستشو دهید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند، استفاده ننمایید. کرم را روی زخم، آکنه و جوش‌های پوستی و بریدگی قرار ندهید. بر روی پوست ملتهب و زخمی و آسیب دیده استفاده نشود. قبل از ۴۸ ساعت کرم را مجددا استفاده ننمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید