داروتو
تصویر  کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا ۵۰ گرم

کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا ۵۰ گرم

Doctor Jila Vitamin E Cream For Normal And Dry Skin 50gr

دسته بندی : مرطوب‌ کننده پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک تا معمولی

مرطوب کننده

حاوی ويتامين E، روغن آووکادو و روغن بادام

موثر در پیشگیری از چروک و پیری زودرس پوست

ايجاد لايه نفوذ ناپذير روی پوست و کاهش تبخير آب

نرم کننده و بهبود دهنده علائم درماتيت، اگزما و خشکی پوست

30,700 تومان

پوست به‌طور دائم خود را از طریق ریزش سلول‌های مرده و تولید سلول‌های تازه، نوسازی می‌کند. در نتیجه سلول‌های سطحی که به دلیل سایش، آسیب یا بیماری از دست می‌روند، سریعا جایگزین می‌شوند. در واقع پوست از بخش‌هایی در بدن است که بطور طبیعی همواره خود را بازسازی و جوان می‌کند. اما باید بدانید، به‌زمرور زمان و با افزایش سن این روند بازسازی کند شده و فرد با پیری پوست و چین ‌و چروک روبرو خواهد شد. شما می‌توانید با داشتن تغذیه مناسب، کاهش استرس و حفظ روحیه شاد و البته استفاده از محصولات مراقبتی پوست ازجمله، مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و البته استفاده از انواع ماسک‌های صورت از روند پیری پوست جلوگیری کنید. کرم ویتامین E پوست‌های خشک تا معمولی دکتر ژیلا به سبب وجود این ماده ارزشمند، علاوه بر محافظت از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی، پرتوهای فرابنفش و پیری زودرس، دارای خواص مرطوب کنندگی و ضد التهابی می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی ويتامين E

-موثر در پیشگیری از چروک و پیری زودرس پوست

-ايجاد لايه نفوذ ناپذير روی پوست و کاهش تبخير آب

-نرم کننده و بهبود دهنده علائم درماتيت، اگزما و خشکی پوست

-ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش نور خورشید

نحوه مصرف: مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. در صورت نیاز می‌توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد. این کرم همراه با کرم ضد آفتاب و در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.

ترکیبات: آب دیونیزه، آلفا توکوفریل استات، ویتامین C، گلایکوز آمینو گلیکان، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، کمپلکس لاکتیل، روغن آووکادو، روغن بادام، روغن جوانه گندم، عصاره برگ زیتون، کلاژن هیدرولیزشده، آلانتوئین و دیگر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت بروز حساسیت، مصرف کرم را قطع کرده و با پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود تماس بگیرید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ويتامين E، روغن آووکادو و روغن بادام
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف نرم کننده و مغذی
ترکیبات آب دیونیزه، آلفا توکوفریل استات، ویتامین C، گلایکوز آمینو گلیکان، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، کمپلکس لاکتیل، روغن آووکادو، روغن بادام، روغن جوانه گندم، عصاره برگ زیتون، کلاژن هیدرولیزشده، آلانتوئین و دیگر افزودنی‌های مجاز
روش مصرف مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. در صورت نیاز می‌توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد. این کرم همراه با کرم ضد آفتاب و در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.
هشدار مصرف در صورت بروز حساسیت، مصرف کرم را قطع کرده و با پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود تماس بگیرید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید