داروتو
تصویر  کرم کلاژن شباهنگ راسن ۵۰ میلی لیتر

کرم کلاژن شباهنگ راسن ۵۰ میلی لیتر

Rassan Shabahang Collagen Cream 50ml

ویژگی ها

افزایش دهنده کلاژن و ایجاد بهبودی در حالت ارتجاعی پوست

خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری پوست

حاوی روغن‌های زیتون و بادام شیرین به همراه دکسپانتنول و آلانتوئین

حاوی ویتامین‌های A ،E و D3

در حال تامین

کلاژن عنصر اصلی پوست محسوب می‌شود، نور خورشید و رادیکال‌های آزاد دشمنان اصلی کلاژن هستند. تولید کلاژن با توجه به افزایش سن و تشکیل چربی در سطح پوست کم می‌شود. کلاژن موجود در فرمولاسیون این محصول از مرغوب ترین نوع کلاژن موجود از کمپانی کروا انگلستان است، سریع جذب پوست می‌شود و همچنین باعث بازسازی و افزایش حجم و استحکام پوست می‌شود. ویتامین E روغنی جذب فراوانی دارد و یک مرطوب کننده بسیار قوی می‌باشد. روغن بادام شیرین در کرم کلاژن شباهنگ راسن بهترین درمان کننده چین و چروک می‌باشد که حاوی ویتامین‌های D و E و اسیدهای اوئیک (مرطوب کننده و تمیز کننده) می‌باشد. 

ویژگی‌های خاص:

-مناسب پوست‌های معمولی تا چرب

-حاوی ویتامین E

-ایجاد کننده نرمی، لطافت و شادابی پوست

نحوه مصرف: در طول روز پس از تمیز کردن سطح پوست مقداری از کرم کلاژن راسن را که با رایحه بسیار دلپذیر است به صورت و گردن خود بمالید و ماساژ دهید.

ترکیبات: پارافین، اوره، استئاریک اسید، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، وازلین، ستیل الکل، گلیسیرین، سوربیتول، دکسپانتنول، پرزواتیو، پروپیلن گلایکول، کلاژن، تیتانیوم دی اکساید، آلانتوئین، ویتامین A، اسانس مجاز در کرم‌های آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف محصول بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید.

عنوان مشخصه
برند راسن - Rassan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار فیسا
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن‌های زیتون و بادام شیرین و ویتامین E
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضدچروک و لیفت کننده پوست
ترکیبات پارافین، اوره، استئاریک اسید، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، وازلین، ستیل الکل، گلیسیرین، سوربیتول، دکسپانتنول، پرزواتیو، پروپیلن گلایکول، کلاژن، تیتانیوم دی اکساید، آلانتوئین، ویتامین A، اسانس مجاز در کرم‌های آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف در طول روز پس از تمیز کردن سطح پوست مقداری از کرم کلاژن راسن را که با رایحه بسیار دلپذیر است به صورت و گردن خود بمالید و ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، زخم باز خودداری گردد. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف محصول بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید