داروتو
تصویر  کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر

کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت ۳۰ میلی لیتر

Dermalift Sebum Regulating Cream 30ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و جوش دار

درمان سریع آکنه‌های التهابی و چرکی

تنظیم ترشح بیش از حد سبوم پوست

ضد باکتری و ضد قارچ

حاوی اسید سالیسیلیک، عصاره چای سبز و زینک

کاهش سطح لایه شاخی مجاری غدد چربی و درمان اسکار ناشی از آکنه

در حال تامین

افرادی که دارای پوست چرب هستند همواره بر روی پوستشان جوش‌های سر سیاه و سر سفید وجود دارد. ترشح بیش از حد غدد چربی عامل اصلی ایجاد آکنه و جوش می‌باشد. به همین دلیل باید از محصولات بهداشتی استفاده کنید که بتواند ترشح این غدد را کنترل کند. کرم کنترل چربی پوست سبولیفت درمالیفت به دلیل داشتن اسید سالیسیلیک، عصاره چای سبز و زینک می‌تواند به خوبی این غدد را کنترل کنند و از انباشته شدن چربی بر روی پوست و ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. این محصول می‌تواند باکتری‌های مولد جوش را مهار کند. بافت این کرم بسیار سبک و نرم می‌باشد به طوری که در زمان استفاده بر روی پوست خود احساس سنگینی نمی‌کنید. این محصول به درمان سریع آکنه‌های التهابی و چرکی کمک شایانی می‌کند. افرادی که دارای پوست چرب و جوش  دار هستند می‌توانند با استفاده از این محصول پس از گذشت چند هفته شاهد کاهش جوش‌های صورت خود باشند.

ویژگی‌های خاص:

-درمان سریع آکنه‌های التهابی و چرکی

-تنظیم ترشح بیش از حد سبوم پوست

-جذب چربی اضافه در پوست

-ضد باکتری و ضد قارچ

-جلوگیری از بروز جوش‌های سر سیاه و سر سفید

نحوه مصرف: بعد از شستشوی صورت با یک شوینده مناسب پوست چرب، روزانه دوبار کرم سبولیفت را روی مناطقی از پوست که دچار آکنه و کومدون گردیده‌اند، مالیده و به خوبی ماساژ دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسرین، پلی اکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین، سیلیکون الاستومر ژل، بهنیل الکل، آراشیدیل، گلوکوزاید، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسرید، اسید سالیسیلیک، دکسترین، صمغ زانتان، آمیلوپکتین، بوتیل آووکادیت، اولیوگلایسرایدز، ستیل الکل، ریبس نیگروم لیف اکسترکت، روبوس آیدئوس لیف اکسترکت، بایو ساکارید گام، یونیفن پی-۲۳، زینک پی سی ای، لیزین آسپارتات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آرایشی و بهداشتی الهی
تحت لیسانس اکسپنساینس فرانسه
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک، عصاره چای سبز و زینک
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف تنظیم ترشح بیش از حد سبوم پوست
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسرین، پلی اکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین، سیلیکون الاستومر ژل، بهنیل الکل، آراشیدیل، گلوکوزاید، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسرید، اسید سالیسیلیک، دکسترین، صمغ زانتان، آمیلوپکتین، بوتیل آووکادیت، اولیوگلایسرایدز، ستیل الکل، ریبس نیگروم لیف اکسترکت، روبوس آیدئوس لیف اکسترکت، بایو ساکارید گام، یونیفن پی-۲۳، زینک پی سی ای، لیزین آسپارتات
روش مصرف بعد از شستشوی صورت با یک شوینده مناسب پوست چرب، روزانه دوبار کرم سبولیفت را روی مناطقی از پوست که دچار آکنه و کومدون گردیده‌اند، مالیده و به خوبی ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید