داروتو
تصویر  کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا ۵۰ گرم
تصویر  کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا ۵۰ گرم

کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا ۵۰ گرم

Doctor Jila Q10 Cream Vitamin C Plus For All Skin Types 50gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

برطرف کننده چروک‌های نازک

روشن شدن پوست و تحریک سنتز کلاژن

افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست

پیشگیری از آسیب‌های پوستی و چین و چروک

دارای فرمولاسیون غنی از آنتی اکسیدان‌های قدرتمند

حاوی عصاره بید کانادایی، کلاژن، کوآنزیم کیوتن و ویتامین C 

در حال تامین

کلاژن یکی از ترکیبات مهم تشکیل دهنده پوست و شامل سه زنجیره بلند پلی پپتیدی است که با شکل خاص خود یک شبکه سه بعدی در پوست بوجود می‌آورند که مسئول استحکام و انعطاف پوست است. کاهش تدریجی کلاژن در اثر عواملی مانند افزایش سن و اکسیداسیون، انعطاف پوست را کم کرده و موجب ایجاد چین و چروک و در نهایت پیری پوست می‌شود. کرم کیوتن و ویتامین C دکتر ژیلا حاوی ترکیبات ضد چروک و آنتی اکسیدان قوی در کنار قدرت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی منحصر به فردی است که ضمن تامین و حفظ لطافت و شادابی پوست از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و خطوط نازک پوست و چروک‌های جوان را از بین می‌برد.

ویژگی‌های خاص:

-برطرف کننده چروک‌های نازک

-روشن شدن پوست و تحریک سنتز کلاژن

-افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست

-پیشگیری از آسیب‌های پوستی و چین و چروک

-دارای فرمولاسیون غنی از آنتی اکسیدان‌های قدرتمند

نحوه مصرف: این کرم در سنین ۲۵ تا ۴۵ سال بیشترین اثر را خواهد داشت. برای رسیدن به نتیجه مناسب، بهتر است (روزانه ۲ بار بعد از غروب آفتاب و قبل از خواب شب) مصرف کرم را آغاز نموده و پس از ۳ ماه مصرف کرم را در صورت تمایل به یکبار در روز (شب قبل از خواب) محدود کرد. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.

ترکیبات: کمپلکس کوانزیم ۱۰ و ویتامین E، ویتامین C پایدار، MDI Complex، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، عصاره برگ زیتون، اسکوالن، د-پانتنول، کلاژن، ویتامین E، عصاره گیاه کانادین و یلوهرب، امولسیفایر، آب دیونیزه و سایر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره بید کانادایی، کلاژن، کوآنزیم کیوتن و ویتامین C 
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف جوان کننده و روشن کننده
ترکیبات کمپلکس کوانزیم ۱۰ و ویتامین E، ویتامین C پایدار، MDI Complex، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، عصاره برگ زیتون، اسکوالن، د-پانتنول، کلاژن، ویتامین E، عصاره گیاه کانادین و یلوهرب، امولسیفایر، آب دیونیزه و سایر افزودنی‌های مجاز
روش مصرف این کرم در سنین ۲۵ تا ۴۵ سال بیشترین اثر را خواهد داشت. برای رسیدن به نتیجه مناسب، بهتر است (روزانه ۲ بار بعد از غروب آفتاب و قبل از خواب شب) مصرف کرم را آغاز نموده و پس از ۳ ماه مصرف کرم را در صورت تمایل به یکبار در روز (شب قبل از خواب) محدود کرد. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید