داروتو
تصویر  کرم گیاهی ونوویتال دینه ۳۰ گرم
تصویر  کرم گیاهی ونوویتال دینه ۳۰ گرم

کرم گیاهی ونوویتال دینه ۳۰ گرم

Dineh Venovital Cream 30gr

دسته بندی : هموروئید
ویژگی ها

درد در عضلات ساق پا

ورم و احساس سنگینی در پا

حاوی عصاره شاه بلوط هندی

پیشگیری و بهبود واریس و هموروئید

تقویت دیواره عروق و همچنین پیشگیری از تضعیف آن

در حال تامین

کرم گیاهی ونوویتال دینه ۳۰ گرم محصولی مناسب برای درمان واریس سطحی و بهبود واریس عمیق است. این کرم پایه گیاهی دارد و در آن از موادی نظیر عصاره خشک دانه‌های شاه بلوط هندی و عصاره تام گل‌های همیشه بهار استفاده شده است. این کرم می‌تواند دیواره عروق را تقویت کند و نقش موثری در درمان و بهبود نارسایی مزمن سیاهرگ و عوارض ناشی از آن مانند خارش و احساس سنگینی در پا دارد. همچنین، از این کرم می‌توان بعد از اعمال جراحی برای بهبود درد پا استفاده کرد. مواد موثر موجود در عصاره دانه شاه بلوط هندی موجب بهبود گردش خون و تقویت پوست و عروق خون در موضع می‌شود. این پماد ضد درد خارش، احساس سنگینی و ادم درپاها را نیز از بین می‌برد و برای رفع هماتوم دردناک و کبود شدگی نیز موثر است.

‌ویژگی‌های خاص: 

-درد در عضلات ساق پا

-ورم و احساس سنگینی در پا

-حاوی عصاره شاه بلوط هندی

-پیشگیری و بهبود واریس و هموروئید

-تقویت دیواره عروق و همچنین پیشگیری از تضعیف آن

نحوه مصرف: مقداری از کرم را حداقل در دو نوبت صبح و عصر ، به مدت ۶ الی ۸ هفته بر روی پا، مچ و قوزک پا، قسمت داخلی ران‌ها، پشت زانوها و سایر مناطق درگیر ماساژ دهید. جهت درمان واریس، مصرف همزمان داروی خوراکی (قرص ونوویتال) توصیه می‌شود.

ترکیبات: عصاره دانه شاه بلوط هندی

هشدار مصرف: با توجه به ناکافی بودن اطلاعات در این زمینه، در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک مصرف شود. بر روی پوست ملتهب یا زخم باز، استفاده نشود و از تماس با چشم و بافت مخاطی جلوگیری شود. ابتدا کمی از کرم را روی بخش کوچکی از پا ماساژ دهید. چنانچه بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت علائم حساسیت مشاهده نشد، از کرم در سطح وسیع ‌تر استفاده کنید.

عوارض جانبی: تاکنون در مصرف موضعی فرآورده‌های حاوی عصاره شاه بلوط هندی عارضه‌ای گزارش نشده است، تنها در افراد حساس به اجزای فرآورده ممکن است عوارض حساسیتی مانند خارش و قرمزی در وضع ایجاد شود.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
وزن 30 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و بهبود واریس و هموروئید
عوارض جانبی تاکنون در مصرف موضعی فرآورده‌های حاوی عصاره شاه بلوط هندی عارضه‌ای گزارش نشده است، تنها در افراد حساس به اجزای فرآورده ممکن است عوارض حساسیتی مانند خارش و قرمزی در وضع ایجاد شود.
ترکیبات عصاره دانه شاه بلوط هندی
روش مصرف مقداری از کرم را حداقل در دو نوبت صبح و عصر ، به مدت ۶ الی ۸ هفته بر روی پا، مچ و قوزک پا، قسمت داخلی ران‌ها، پشت زانوها و سایر مناطق درگیر ماساژ دهید. جهت درمان واریس، مصرف همزمان داروی خوراکی (قرص ونوویتال) توصیه می‌شود.
هشدار مصرف با توجه به ناکافی بودن اطلاعات در این زمینه، در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک مصرف شود. بر روی پوست ملتهب یا زخم باز، استفاده نشود و از تماس با چشم و بافت مخاطی جلوگیری شود. ابتدا کمی از کرم را روی بخش کوچکی از پا ماساژ دهید. چنانچه بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت علائم حساسیت مشاهده نشد، از کرم در سطح وسیع ‌تر استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شده و از یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید