داروتو
تصویر  کپسول آنتی فرگت سلامت گستر آرتیمان ۳۰ عددی
تصویر  کپسول آنتی فرگت سلامت گستر آرتیمان ۳۰ عددی

کپسول آنتی فرگت سلامت گستر آرتیمان ۳۰ عددی

Salamat Gostar Artiman Anti Forget 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به بهبود عملکرد مغز

تقویت حافظه و افزایش تمرکز

کمک به درمان سرگیجه و وزوز گوش

درمان اختلالات ادراکی و کم شدن حافظه

در حال تامین

کپسول آنتی فرگت حاوی عصاره خشک گیاه جینکوبیلوبا (جینکوبیلوبا یک درخت پرخاصیت است که بیشتر در شرق کشور چین وجود دارد. این گیاه علاوه بر تاثیر بسزایی که در تقویت حافظه دارد، به جریان خون نیز کمک می‌کند. عصاره گیاه جینکوبیلوبا دارای خواص آنتی اکسیدانی فوق‌العاده قوی بوده و با رادیکال‌های آزاد به مبارزه می‌پردازد. جینکوبیلوبا جریان خون عروق مغزی را اصلاح نموده و به کاهش هیپراکتیویتی ناشی از خستگی و عدم توجه کمک می‌کند.) است و از زوال عقل پیشگیری می‌کند. هر کپسول آنتی فرگت حاوی ۱.۵۲ میلی گرم توتال فلاونوئید بر مبنای کوئرستین می‌باشد. 

ویژگی‌های خاص:

-کمک به سرگیجه و وزوز گوش

-درمان صدمات عملکردی مغز

-تقویت حافظه و افزایش تمرکز

-پیشگیری از آلزایمز (زوال عقل)

-کمک به بهبود فراموشی در سالمندان

-درمان اختلالات ادراکی و کم شدن حافظه

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت روزانه ۱ تا ۳ کپسول استفاده شود و دوره مصرف حداقل ۶ الی ۸ هفته می‌باشد.

ترکیبات: توتال فلاونوئید بر حسب کورستین

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. در صورت داشتن ناراحتی‌های قلبی زیر نظر پزشک معالج مصرف شود. در کودکان زیر ۱۲ سال منع مصرف دارد. مصرف این فرآورده باید قبل از اعمال جراحی قطع شود.

عوارض جانبی: در صورت مصرف مقادیر توصیه شده، عوارض جانبی مشاهده نگردیده است مگر کسانی که نسبت به ترکیبات بکار رفته در فرآورده حساسیت داشته باشند که ممکن است باعث اختلالات مختصر گوارشی و پوستی و سرگیجه شود.

تداخل دارویی: مصرف همزمان این فرآورده با داروهای ضد انعقاد خون، ضد صرع، ضد دیابت، آلپرازولام، بوسپیرون، ترازودون، فلوکستین، هیدورکلرتیازید، ایبوبروفن، امپرازول و داروهایی که متابولیسم آن‌ها از طریق سیتوکروم P450 می‌باشد، می‌تواند باعث تداخلات در اثرات دارویی و بروز اثرات ناخواسته شود. 

عنوان مشخصه
برند سلامت گستر آرتیمان - Salamat Gostar Artiman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سلامت گستر آرتیمان
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف کمک به بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و افزایش تمرکز، کمک به درمان سرگیجه و وزوز گوش
تداخل دارویی مصرف همزمان این فرآورده با داروهای ضد انعقاد خون، ضد صرع، ضد دیابت، آلپرازولام، بوسپیرون، ترازودون، فلوکستین، هیدورکلرتیازید، ایبوبروفن، امپرازول و داروهایی که متابولیسم آن‌ها از طریق سیتوکروم P450 می‌باشد، می‌تواند باعث تداخلات در اثرات دارویی و بروز اثرات ناخواسته شود.
عوارض جانبی در صورت مصرف مقادیر توصیه شده، عوارض جانبی مشاهده نگردیده است مگر کسانی که نسبت به ترکیبات بکار رفته در فرآورده حساسیت داشته باشند که ممکن است باعث اختلالات مختصر گوارشی و پوستی و سرگیجه شود.
ترکیبات توتال فلاونوئید بر حسب کورستین
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند در غیر این صورت روزانه ۱ تا ۳ کپسول استفاده شود و دوره مصرف حداقل ۶ الی ۸ هفته می‌باشد.
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. در صورت داشتن ناراحتی‌های قلبی زیر نظر پزشک معالج مصرف شود. در کودکان زیر ۱۲ سال منع مصرف دارد. مصرف این فرآورده باید قبل از اعمال جراحی قطع شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید