داروتو
تصویر  کپسول ابستاپ کارن ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ابستاپ کارن ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ابستاپ کارن ۶۰ عددی

کپسول ابستاپ کارن ۶۰ عددی

Karen Obestop Innovative Fat Burner 60Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

فاقد گلوتن

افزایش متابولیسم (سوخت و ساز)

کمک به کاهش کلسترول

در حال تامین

علت اساسی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل بین کالری دریافتی و کالری مصرفی است. چاقی منجر به عواقب خطرناک مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، دیابت، اختلالات عضلانی اسکلتی به ویژه اوستئوآرتریت و بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان آندومتر رحم، پستان و روده بزرگ می‌شود. کروم از عناصر کمیاب بوده و برای انسان ضروری است. کروم عملکرد انسولین را تقویت می‌کند و در متابولیسم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها) مؤثر است. کپسول ابستاپ کارن مکمل رژیمی است که میزان جذب کربوهیدرات را تا مقدار زیادی مهار می‌کند. این مکمل برای کمک به کنترل اشتها و کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کپسول ابستاپ حاوی ترکیباتی همچون عصاره چای سبز، فیبرهای غذایی، کروم و کولین است که هر کدام ویژگی‌هایی منحصر به فرد داشته و درکنار هم به افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن بسیار کمک می‌نماید.

‌ویژگی‌های خاص: 

-فاقد گلوتن

-افزایش متابولیسم (سوخت و ساز)

-کمک به کاهش کلسترول

-کمک به کنترل اشتها

-کمک به کاهش وزن

نحوه مصرف: یک عدد کپسول همراه هر وعده غذایی اصلی (روزانه ۳ کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

ترکیبات: فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان، فیبر کیتوزان، فیبر سیب، پیکولینات کروم، بی تارتارات کولین، اینوزیتول، ال-متیونین، عصاره چای سبز، ال-کارنیتین، کافئین، اسنئارات منیزیم، ژلاتین (کپسول)

هشدار مصرف: مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز است. مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نیست. بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود و همچنین کل میزان توصیه شده (۳ کپسول) در یک وعده مصرف نشود. کپسول ابستاپ کارن مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

عوارض جانبی: در صورت مصرف تحت نظر پزشک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
تحت لیسانس کانادا
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کاهش اشتها، کاهش کلسترول
عوارض جانبی در صورت مصرف تحت نظر پزشک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.
ترکیبات فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان، فیبر کیتوزان، فیبر سیب، پیکولینات کروم، بی تارتارات کولین، اینوزیتول، ال-متیونین، عصاره چای سبز، ال-کارنیتین، کافئین، اسنئارات منیزیم، ژلاتین (کپسول)
روش مصرف یک عدد کپسول همراه هر وعده غذایی اصلی (روزانه ۳ کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.
هشدار مصرف مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز است. مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نیست. بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود و همچنین کل میزان توصیه شده (۳ کپسول) در یک وعده مصرف نشود. کپسول ابستاپ کارن مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید