داروتو
تصویر  کپسول اسلیم می نچرال ورلد ۶۰ عددی
تصویر  کپسول اسلیم می نچرال ورلد ۶۰ عددی
تصویر  کپسول اسلیم می نچرال ورلد ۶۰ عددی

کپسول اسلیم می نچرال ورلد ۶۰ عددی

Natural World Slim Me 60Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کنترل اشتها

کاهش بافت چربی

كاهش چربی شكمی

افزایش فعالیت ترموژنیک بدن

کاهش غلظت چربی خون و کبد

حاوی عصاره ضد سرطان و آنتی اکسیدان چای سبز

همراه با عنصر کروم، موثر در سوخت و ساز قندها و چربی‌ها

در حال تامین

قرص چای سبز محصولی است که از عصاره خشک و استاندارد شده چای سبز به دست می‌آید. در فرآیند تولید قرص چای سبز، ترکیبات اضافی عصاره آن گرفته شده و در نهایت عصاره‌ای خالص با تأثیر چند برابری نسبت به دمنوش چای سبز، در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. برخی از نمونه‌های قرص چای سبز، برای اهدافی مانند لاغری با گیاهان دیگری نیز ترکیب می‌شوند تا تأثیر بهتر و بیشتر داشته باشند. وزن زیاد بدن عامل بیماری‌های متعددی می‌باشد، به خصوص بیماری‎های قلبی-عروقی، دیابت نوع دوم، انواع خاصی از سرطان، آرتروز و آسم. چاقی خطر بسیاری از وضعیت‌های فیزیکی و ذهنی را افزایش می‌دهد. چاقی به عنوان عامل کاهش متوسط عمر شناخته می‌شود. براساس آمار موجود، میزان مرگ و میر ناشی از چاقی از مجموع مرگ و میر ناشی از چهار سرطان شایع ریه، سینه، روده و پروستات بیشتر است. کپسول اسلیم می نچرال ورلد حاوی عصاره‌های ضد سرطان و آنتی اکسدانی می‌باشد. این کپسول کاهش اشتها باعث کنترل اشتها، کاهش چربی‌های شکم و کاهش غلظت چربی خون و کبد می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش بافت چربی

-كاهش چربی شكمی

-افزایش فعالیت ترموژنیک بدن

-کاهش غلظت چربی خون و کبد

-ترکیبی ایده‌آل از عصاره‌های گیاهی موثر در کاهش وزن

نحوه مصرف: ۱ عدد صبح و ۱ عدد عصر مصرف شود.

ترکیبات: عصاره چای سبز، عصاره قهوه‌ی سبز، عصاره گوارانا، عصاره رودیولا، میکروکریستالین سلولز، ژلاتین، اسید استئاریک (با منبع گیاهی)، منیزیم استئارات (با منبع گیاهی)، دی اکسید سیلیکون

هشدار مصرف: این فرآورده دارای کافئین می‌باشد. قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. در صورت هرگونه آسیب دیدگی در پوشش ایمنی استفاده نشود. مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است. در صورت ابتلا به اختلالات کبدی و بیماری‌های گوارشی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید. درصورت مصرف داروهای قلبی، داروهای رقیق کننده خون و سایر داروها، تحت نظر پزشک این دارو را مصرف کنید.

عنوان مشخصه
برند نچرال ورلد - Natural World
کشور سازنده آمریکا
شرکت سازنده ناسکو
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عنصر کروم، عصاره ضد سرطان و آنتی اکسیدان چای سبز
موارد مصرف کاهش بافت چربی در بدن و کنترل اشتها
ترکیبات عصاره چای سبز، عصاره قهوه‌ی سبز، عصاره گوارانا، عصاره رودیولا، میکروکریستالین سلولز، ژلاتین، اسید استئاریک (با منبع گیاهی)، منیزیم استئارات (با منبع گیاهی)، دی اکسید سیلیکون
روش مصرف ۱ عدد صبح و ۱ عدد عصر مصرف شود.
هشدار مصرف این فرآورده دارای کافئین می‌باشد. قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. در صورت هرگونه آسیب دیدگی در پوشش ایمنی استفاده نشود. مصرف این فرآورده در کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است. در صورت ابتلا به اختلالات کبدی و بیماری‌های گوارشی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید. درصورت مصرف داروهای قلبی، داروهای رقیق کننده خون و سایر داروها، تحت نظر پزشک این دارو را مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک، دور از نور و رطوبت در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید